Ja automannen ( en vrouwen, als ze er zijn wil ik ze zeker niet vergeten) die lullen niet over batterijen. Ik denk niet dat ze dit hier lezen. Ze hebben niet zoveel keuze. 6Cellen van het beste, of je rijdt voor een plaatsje in de B-finale.
Zoek eens in hun forum, ik weet zeker dat er daar "foute" batterij draadjes zijn.
Ik kan je wel vertellen dat je mindere cellen in een auto gebruikt je dat echt veel sneller merkt dan in je vliegtuig of heli.
of
Zak op een zaterdag eens af naar rucphen ?
Zonder mezelf tegen te spreken, je kan goedkopere cellen gebruiken in je LMH zonder er veel van te merken. Maar ik heb ooit de eerste 3000 van Sanyo gekocht Pushed&Matched. Gingen kijhard de eerste 3 maand daarna één voor één versleten. Sindsdien koop ik niet graag meer de nieuwste cellen. Geef mij er maar die al bewezen hebben dat ze goed en duurzaam zijn. De vapex 4000 zijn mij iets te nieuw en exotisch.
De 3600 van Sanyo zijn ook niet super, wel qua duur maar ook weer minder punsh.
Voor een FP heli is punch wel handig omdat je in geval van een foutje wel direct je rotor op toeren moet trekken. Als dan je cellen inkakken mag je nog een vette brushless hebben, je moet hem kunnen geven wat hij vraagt.