Ondanks dat ik al een tijdje meelees op dit prachtige forum, toch eens tijd om mij voor te stellen. Mijn naam is Bert en woonachtig in de omgeving Exloo (Drenthe). Na toch behoorlijk wat jaren te hebben gevlogen ontkwam ik er zeven jaar geleden niet aan om te moeten stoppen met de hobby.
Inmiddels weer tijd gevonden om de hobby weer op te pakken. Tja blijft toch kriebelen op een of andere wijze. Op dit moment ligt er een 1/4 piper van balsa usa op de plank welke in de l4 versie opgebouwd wordt.
Ondanks dat ik mijn brevet heb, en de nodige warbirds gevlogen heb, lijkt het mij handig weer rustig achter de knuppels te beginnen (bij een club uiteraard).
Mijn blik is dan ook gevallen op de great planes avistar. Het betreft dan het 30 cc versie met een spanwijdte van 2,3 mtr. Qua motorisering denk ik aan de OS GT33.
Ik zag dat het een en ander veranderd is in de loop der jaren qua techniek. Heeft een van jullie ervaring met het model?
Inmiddels weer tijd gevonden om de hobby weer op te pakken. Tja blijft toch kriebelen op een of andere wijze. Op dit moment ligt er een 1/4 piper van balsa usa op de plank welke in de l4 versie opgebouwd wordt.
Ondanks dat ik mijn brevet heb, en de nodige warbirds gevlogen heb, lijkt het mij handig weer rustig achter de knuppels te beginnen (bij een club uiteraard).
Mijn blik is dan ook gevallen op de great planes avistar. Het betreft dan het 30 cc versie met een spanwijdte van 2,3 mtr. Qua motorisering denk ik aan de OS GT33.
Ik zag dat het een en ander veranderd is in de loop der jaren qua techniek. Heeft een van jullie ervaring met het model?