Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De camera is scherp gesteld op dichtbij. Wanneer het model redelijk dichtbij komt is het beeld wel scherp. Auto focus uit zetten en met de hand scherp stellen. Nadeel is wel dat je dan niet te veel kunt inzoomen...... Helaas is de beeldkwaliteit in het tweede gedeelte om een of andere reden heel slecht, geen idee waarom; zelfde camera, zelfde instellingen, zelfde vlucht alleen de pause knop even gebruikt...![]()
A slight engine rpm increase and decrease delay is
normal. Abrupt throttle operation will cause the
engine to quit. Move throttle smoothly.
wel een beetje heftig bijzonder dat ze het niet hebben opgelost voor ze de motor introduceerden....
This engine is designed for experienced fliers.
Beginners and newcomers should not use this engine.
als ze een hint geven naar de oplossing, geven ze zelf al aan dat ze dit niet hebben opgelost.
bij claims etc kunnen ze nu gewoon de schuld bij de gebruiker neerleggen.
Denk daar maar eens goed over na....Wat betreft de snelheid van de gasaansturing, zou dit niet (door OS bv) op te lossen zijn door simpelweg een mechanische vertraging (tandwielen) er op te zetten?
De laatste keer dat ik mijzelf klokte bij het schoonmaken van een kist, kwam daar uit: 0,0s. Over een heel jaar heb ik het ook geklokt, schoonmaken, ik kom uit op: 0,0s. En ik hoef ook niet bang te zijn dat er water in m'n electronen stop, of uberhaupt electronen terug te pompen![]()
Denk daar maar eens goed over na....![]()
dan zullen jouw kisten best stoffig zijn....
En electronen terug pompen... tsja... als je je accu's nooit naar storage terug ontlaad omdat het een keer toevallig opeens kutweer word... dat moet je zelf weten he?
je nu de servo vetraagt, of een mechanische vertraging op de gashevel aanbrengt, lijkt mij hetzelfde.