Zojuist virtueel ADAMAS getrimmed op een stabiele vlucht bij beste glijden.
Bij een stabiliteitsmarge van 8% en 15%.
Er is geen verschil te zien in de invalshoek van de vleugel. Blijft op 4.6°, ongeveer Cl 0.67.
Wel is het verschil instelhoekverschil 1.2 versus 2.5°. That's all.
O ja, de curve Cm-Vx ("correctie moment versus Vliegsnelheid) wordt steiler bij een voorlijk zwaartepunt. Dat betekend dat bij en kleine verstoring in vliegsnelheid, een groter corrigerende reactie optreed. Dat ervaren we als en stabieler vliegende kist.
Bij een stabiliteitsmarge van 8% en 15%.
Er is geen verschil te zien in de invalshoek van de vleugel. Blijft op 4.6°, ongeveer Cl 0.67.
Wel is het verschil instelhoekverschil 1.2 versus 2.5°. That's all.
O ja, de curve Cm-Vx ("correctie moment versus Vliegsnelheid) wordt steiler bij een voorlijk zwaartepunt. Dat betekend dat bij en kleine verstoring in vliegsnelheid, een groter corrigerende reactie optreed. Dat ervaren we als en stabieler vliegende kist.