Thunder Tiger MT4 G3 Topic!

Je plakt de bovenste rand af op een plek die op de body mooi staat, spuit het onderste gedeelte, wacht tot het droog is dan nog een laag tot het gedekt is. en dan haal je dat afplakgedeelte eraf en spuit je alles zwart.
Mocht je je bumpers zilver oid willen zorg je dat je die ook nog afgeplakt houd.
En spuit je die evt later nog zilver, of na het rood doen en dan backen door alles zwart te spuiten.

Body gespoten! Stickers komen er nog op, jammer genoeg maar 1 foto heb wat moeite met uploaden vanaf 3g internet.
scaled.php

Bijna alle bodys die op de erevo passen, passen ook op de mt4 met wat aanpassingen. Als je voor een ford body gaat kan je het beste de f-650 kopeb die is namelijk wat langer dan de f-250.

Edit nog een foto:
scaled.php

Laatst bewerkt:
Ik heb de metingen van twee body's gedaan en die jij hebt is 2,5cm langer dan die chevy die ik vroeger stuurde. Zou dat goed passen of is dat tekort?

Nee, ik kijk gewoon alvast. Dat als ik hem heb dat ik weet van welke lengte de body ongeveer moet zijn...

beidde passen, ligt ook een beetje aan de look die je wilt.
Ze schelen maar 3 cm van elkaar namelijk.

Zou niet de grote versie van de f650 nemen en de grote topkick, die zijn echt meer voor de XL modellen

F250 past toppie. En idd f650 is misschien iets te lang maar er staab fotos op google van de 650 en die ziet er.ook niet verkeerd uit.

Back