Thunder Tiger MT4 G3 Topic!

Maar kijk het ik kan die nu kopen voor 400 maar de volgende besteling is weer een pak duurder ik zij ook ja kan je hem niet bestelen en hij zij jawel maar dan kan ik hem niet meer voor die prijs geven want de prijzen zijn gestegen snap je ?

Bestel 'm dan hier ---> http://www.smdv.de/products/202305/18-Monstertruck-Mt4-G3-Brushless-RtR.html

Hier heb ik de mijne ook vandaan. Binnen 4 dagen werd ie thuis geleverd en is ook nog eens een stuk goedkoper als hier in NL.

Succes!

Laatst bewerkt:
idd en je moet niet moeilijk doen over die 50 euro
kan je alleen minder snel rijden, maar beter dan dat je een miskoop doet

Top!! Ga je veel plezier mee hebben. Kijk even op wondertiger.com bij de user guide is aan te raden om dat te doen ;).

Verstuurd van mijn GT-I9300

Ja echt het is echt gewoon een zalige auto !! ben echt blij dat ik hem heb

EDIT : was net effe men battery aan het laden tegen 6.0 A dat mag toch want de battery is 6500 mah
en men lader is snick heet ik kan hem bijna niet meer vast houden ? is dat normaal
hij is wel tegen het max. aan het laden?

Laatst bewerkt:
Normaal wss wel, goed wss niet :D.

Mijn lader wordt nooit heet, maar met 2 x 300W output en enkel 2S lipo's kan dat ook niet... Laad max 2 x 2S lipo aan 10A (2C), omdat de lipo's dan meer punch hebben.

Een imax gaat denk ook wel heet worden. Heeft alleen passieve koeling... Je lipo klopt ook want leeg rijden doe je nooit helemaal dus 6000mah erin laden klopt wel.

Verstuurd van mijn GT-I9300

Hij is aan het laden tegen 6A, niet 6000mA aan het kaden ;).

Wat betreft temp van lader, heb daar 2 ventilators inzitten, wss daarmee dat die nooit heet wordt :).

Dat kan ik ook miss me de tijd toen ofzo of wat meer nopjes onder zetten dus beter ventilering
maar wondertriger de warmte van de motor blijft toch redelijk goed eh ? niet
ik heb heel de battery leeg gereden en ik kan men vinger nog lang op de motor houden ( en ik ben er zeer gevoelig voor ) :d
en ja de esc zit een fan op ik ben echt blij van de auto
aleen de zender is wat slecht :d

Laatst bewerkt:
ah fijn om te lezen dat je de juiste keuze hebt gemaakt jenss.
ik ken het probleem van ongeduld ,maar gelukkig heb je het goed aangepakt.

veel rijplezier !

nu heb ik een vraagje over de plaatsing over een Baja Beetje body.
Gisteren heb ik deze gekocht en nu voorzie ik problemen met de achterkant van de body en de wheeliebar, op internet kan ik veel foto's vinden over deze combo maar ik ben bang dat de wheeliebar achterkant gaat slopen omdat de motor achterop erg laag hangt.
weet iemand hoe dit aangepakt word ?

Back