Thunder Tiger MT4 G3 Topic!

Dat zal elkaar niet zoveel maken, allebei een +- 2000Kv motor op 4S.
Alleen kun je de MT4 met alleen een andere ESC op 6S laten rijden, en zal de MT4 het qua slijtage beter volhouden denk ik.

Heeft iemand hier al ervaring met een thunder tiger E-mta
(Volgens mij de opvolger van de MT4-G3

Ja, ik heb er wel ervaring mee.

In 1 woord: Beestachtig.
Ik rijd hem met 2x 3S en dan is het een rijdende hel op rubber :cool:

De stuurservo is bij mij wel redelijk snel gesneuveld en heb deze dan ook vervangen door een High Voltage servo met wat meer kracht.
Ook de plastic stuurdelen door alu vervangen en wordt dan gelijk stabieler.

Vervolgens heb ik om er toch met hogere snelheden betere controle te kunnen behouden de standaard ontvanger uitgewisseld voor een Spektrum met AVC.
Als ik dan eens met wat meer snelheid gekke dingen wil uithalen blijft de auto nog wat beter controleerbaar.:D

Ik ben er zeer tevreden over en probeer steeds verder de limiet te leggen qua mijn kunnen en die van de auto zelf.

Daarbij mag je de E-MTA niet zien als de opvolger van de MT4-G3

Ja, ik heb er wel ervaring mee.

In 1 woord: Beestachtig.
Ik rijd hem met 2x 3S en dan is het een rijdende hel op rubber :cool:

De stuurservo is bij mij wel redelijk snel gesneuveld en heb deze dan ook vervangen door een High Voltage servo met wat meer kracht.
Ook de plastic stuurdelen door alu vervangen en wordt dan gelijk stabieler.

Vervolgens heb ik om er toch met hogere snelheden betere controle te kunnen behouden de standaard ontvanger uitgewisseld voor een Spektrum met AVC.
Als ik dan eens met wat meer snelheid gekke dingen wil uithalen blijft de auto nog wat beter controleerbaar.:D

Ik ben er zeer tevreden over en probeer steeds verder de limiet te leggen qua mijn kunnen en die van de auto zelf.

Daarbij mag je de E-MTA niet zien als de opvolger van de MT4-G3
Nee idd de emta is niet de opvolger van de mt4g3. Maar de mt4 krijgr binnenkort wel een opvolger, hij wordt ietsies gewijzigd en een andere motor en kap en wordt een stuk duurder.

Ik ga de tt mt4 g3 kopen en er veel plezier van te hebben.

Maar wil eerste me hp bullet flux verkopen om hem gedeeltelijk te bekostigen

Als ik voor de MTA zou gaan, zou ik wel voor de G2 gaan met staande shocks.
Die deelt draagarmen en shocktowers met de Associated Rival als ik het goed heb.

En toch vindt ik de liggende big bore schokdempers bij de e-MTA ook fijn. De auto krijgt daardoor een karakteristieke rij eigenschap. Mooi hoe hij in de bochten in de ophanging weg hangt.

Nog even een vraagje
Ik ga de mt4 binnenkort aanschaffen en wil hem dan op 2x 2s 6000mah lipo van yellowrc laten rijden en heb net opgemeten dat het zou moeten passen, maar hoelang rijden jullie gemiddeld op zoon combi van 2x2s 6000mah??
En is het nodig om dan nog maar een etra 4s accu er bij te kopen omdat je ander maar heel ff kan rijden?

Ik hoor graag van jullie

Rond een 20-25 minuten moet inderdaad wel lukken.
Is dit niet wat voor je?

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ik al met hem gemail maar ik ga toch maar voor een nieuwe want ik kan een goeie deal maken met de lokale shop met lipo's enzo

Back