Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heeft iemand hier al ervaring met een thunder tiger E-mta
(Volgens mij de opvolger van de MT4-G3
Nee idd de emta is niet de opvolger van de mt4g3. Maar de mt4 krijgr binnenkort wel een opvolger, hij wordt ietsies gewijzigd en een andere motor en kap en wordt een stuk duurder.Ja, ik heb er wel ervaring mee.
In 1 woord: Beestachtig.
Ik rijd hem met 2x 3S en dan is het een rijdende hel op rubber
De stuurservo is bij mij wel redelijk snel gesneuveld en heb deze dan ook vervangen door een High Voltage servo met wat meer kracht.
Ook de plastic stuurdelen door alu vervangen en wordt dan gelijk stabieler.
Vervolgens heb ik om er toch met hogere snelheden betere controle te kunnen behouden de standaard ontvanger uitgewisseld voor een Spektrum met AVC.
Als ik dan eens met wat meer snelheid gekke dingen wil uithalen blijft de auto nog wat beter controleerbaar.
Ik ben er zeer tevreden over en probeer steeds verder de limiet te leggen qua mijn kunnen en die van de auto zelf.
Daarbij mag je de E-MTA niet zien als de opvolger van de MT4-G3
Dat weet ik niet, ze zijden alleen dat hij in europa niet meer verkocht wordt, maar in de USA staat de st4 g3 nog wel op de siteKlopt het dat de Thunder Tiger ST4 G3 ook niet meer gemaakt word?