@Brandaris
Ik had al gezien dat je mn topic aan het vervuilen was, daarom moet je voor straf nu ook lid worden van de vaargroep
Post maar verder hoor.
Ik heb nu de 3 sleeptoplichten in de achterste mast ook geplaatst.
Ik kan nu de verlichting schakelen via de zender.
schakelaar 1 boordlichten vooruit +1 heklicht of andersom alle verlichting als sleepboot.
schakelaar 2 toplicht vooruit of de andere 2 heklichten erbij.
als de boot losvaart heb je 1 toplicht, 2 boordlichten en 1 heklicht.
duwent heb je 2 boordlichten en 3 heklichten, geen toplicht, die staan (3 in triangel) op de bak.
Achteruit kan hij slepen dan staan de boordlichten andersom en brand er tussen de duwpalen een geel heklicht en bij de schoorstenen 3 toplichten boven elkaar.
Ook de radar kan ik op afstand aanzetten en de geluidmodule.
Die geluidsmodule heb ik geplaatst om te kijken of ik het eentonige geluid van de elektromotoren en voiths wat beter kan krijgen.
De boot heeft nog geen kwastje verf gezien dus dat komt binnenkort.
Ik had al gezien dat je mn topic aan het vervuilen was, daarom moet je voor straf nu ook lid worden van de vaargroep

Post maar verder hoor.
Ik heb nu de 3 sleeptoplichten in de achterste mast ook geplaatst.
Ik kan nu de verlichting schakelen via de zender.
schakelaar 1 boordlichten vooruit +1 heklicht of andersom alle verlichting als sleepboot.
schakelaar 2 toplicht vooruit of de andere 2 heklichten erbij.
als de boot losvaart heb je 1 toplicht, 2 boordlichten en 1 heklicht.
duwent heb je 2 boordlichten en 3 heklichten, geen toplicht, die staan (3 in triangel) op de bak.
Achteruit kan hij slepen dan staan de boordlichten andersom en brand er tussen de duwpalen een geel heklicht en bij de schoorstenen 3 toplichten boven elkaar.
Ook de radar kan ik op afstand aanzetten en de geluidmodule.
Die geluidsmodule heb ik geplaatst om te kijken of ik het eentonige geluid van de elektromotoren en voiths wat beter kan krijgen.
De boot heeft nog geen kwastje verf gezien dus dat komt binnenkort.