TIM-Challenge, Serious Fun, Tamiya M-chassis, 9-11 maart 2012

OMG, er wordt wat extra's toegelaten en ineens moet er meer klasses bij komen. Is er nu niet 1 wedstrijd (buiten de ETS) mogelijk waaraan jullie eens gaan conformeren aan de wil van de organisatie dan de wil van de rijders opleggen aan de organsatie?
 
ach ja, sommige mensen kan je blijkbaar nooit tevreden stellen.
deze willen altijd meer of weer anders, volgens hun eisen.

maar voor diegene die dit wel een leuk idee vinden, zodat we gezellig een volle zaal krijgen en dus ook de gezelligheid ten goede komt, schrijf je dan ZSM in via myrcm.

Martijn, dank je voor de link, krijg het blijkbaar nooit goed erop :-(
 
Ik deel de mening dat een F1 of TT01 klasse meer past bij dit soort wedstrijd.
Niet echt goed over nagedacht IMHO ;)

Jammer natuurlijk dat het aantal inschrijvingen een beetje tegen valt.
Maar we hebben nog 2 weken te gaan.

Grt,
Michael
 
Nou, lekker dan...

Wat een onzin! Waarom die andere klasses? Weg ermee! Dit zou entry-level moeten zijn en blijven!
Ik zie mijn zoon van 12 liever 2 x zoveel rijtijd krijgen dan dat hij aan de kant moet kijken hoe anderen snel rond gaan met een autootje die niet heeft!
Ik begrijp wel dat de opbrengst voor de club tegen valt met weinig rijders, maar: so what???
Laat dit evenement lekker entry level zijn en blijven met autootjes van nog geen 100 euro!

Bovendien heb ik nu al voor mijzelf plus mijn twee zoons €65.- per persoon (!) betaald startgeld en nu kunnen andere klassen voor €15.- meedoen. En die krijgen hetzelfde aan rijtijd....
Dat komt er dus op neer dat ik €50 pp betaal voor een setje banden, een t-shirt en tiregrip middel.

Tja.... Als er wat meer (en vooral actiever) reclame had worden gemaakt, dan had het misschien wat harder gelopen met de inschrijvingen. Ik ben geloof ik de enige die wat aandacht aan dit evenement besteed op mijn website...

Maar: wat mij betreft GEEN andere klasses!! Zonde van het evenement!

Had ik dit eerder geweten dan had ik mij en mijn zoons NIET aangemeld!!
 
Zelf zou ik normaal aan iedere M-chassis wedstrijd meedoen. Ik had mij ook willen inschrijven... tot ik de prijs zag. Ik heb bijna net zoveel betaalt voor de auto. Smeermiddel heeft iedereen, en een control tire voor een M chassis ?!

Ik rij een jaar tamiya cup voor hetzelfde inschrijfgeld.

Ik waardeer de inzet absoluut, maar vind de prijs niet passen bij deze klasse.
 
@jmellipse - volgens mij rijden ze bij de dtc ook een control tire je moet er alleen zelf voor zorgdragen en als jij een heel seizoen dtc kan rijden voor 65 euro dan count me in!

maar ik zie dat het ook niet erg wil vlotten met de inschrijvingen voor de WGT en 1:12 modellen.
 
Omdat ik in zuid limburg woon rij ik vooral de Belgische TC, maar beide gaan gelukkig steeds meer naar elkaar toe qua regels.

Ik bedoel natuurlijk dat E65,- inschijfgeld gelijk is aan het inschrijfgeld voor een heel seizoen TC ;-)

Banden zijn inderdaad beperkt, maar als je mini rijd heb je zel al, geen reden om ze speciaal aan te schaffen, zeker als je toch mag smeren.
 
tijdschema

Heeft de organisatie nog alternatieven om het wedstrijdschema iets aantrekkelijker te maken?
Als ik nu naar de regels kijk wordt er zaterdag rond 11 u gestart met de eerste heat en volgen er nog 3. Dat betekent met de huidige 26 deelnemers, drie heatjes, totaal een klein half uur, dan anderhalf uur slap ouwehoeren met elkaar en liters koffie slurpen, en dan weer een stukkie rijden, etc.
En op zondag het zelfde verhaal.

Zijn er al leuke plannen gemaakt om de fun te verhogen in de verloren uurtjes, zoals achteruitrijrace (achteruit zal niet voor niets verplicht zijn), een extra lange finale, teamrace, hindernis, heats andere kant op (we kunnen zelfs een complete tweede wedstijd tegen de richting in doen, tijd zat), langste jump, driften (voor Roelof), etc.
 
yes sir.
vrijdag is nog geheel vrij rijden.
alles voor zaterdag en zondag, staat inmiddels online bij MyRCM.
 
wij ook
10 uur gaan we starten, dus wees op tijd, want je moet dan nog de motor en de banden doen.

laten we er een gezellige boel van maken ! ! !
 
Hugo,

Starten we niet om 11 uur? Anders moeten we wel heeeeeeel erg vroeg uit bed en dan de banden nog doen, motor wisselen en zouden we graag nog even willen rijden op de nieuwe banden.
 
Nee, De organisatie wou dat we ook op zaterdag om 10 uur gaan starten met 2 ronden timed practice.
Maar je kan morgen of morgenavond ook nog vrij trainen als TIM rijder.
morgenmiddag rond de klok van 13 uur, zullen de motoren en banden op de baan zijn.
Ik neem ze morgen al mee.
 
Back
Top