TIM-Challenge, Serious Fun, Tamiya M-chassis, 9-11 maart 2012

Correct. dus..............kom maar op met die inschrijvingen.
Voorlopig zien ik alleen Jaap er nog maar op staan.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugde...........toch??

Ja de knoppen op de site zijn wat lastig, maar das even rustig met de muis doen haahha.
Maar begrijp en zie wat je bedoeld Jaap.

Ikke Joost?
dacht het ff niet.
Me naam zegt hugo, en dat is het dan ook.

ken je toch alsnog doen en dan ombouwen naar FWD??
moet lukken dacht ik zo.

Ik denk dat "Joost", euh "Hugo", euh Telsmurf! eerder achter de PC zit om alles in goede banen te lijden dan dat hij een zender vast pakt... Volgens mij kan hij dat niet eens ;-)

Groet Robert

Ach, als Hugo ook wil rijden, dan neem ik het telsysteem wel even over.... ik heb ervaring genoeg!
En dan kan Hugo ook eens wat ervaring met RC rijden opdoen...

hahahah
Goed plan Martin.
of veel onderdelen mee nemen.

Maarre......mini lukt me nog wel hoor. gaat niet zo hard.
ok, heb wel de gehele breedte van de baan nodig , maar dat mag de pret ( voor mij ) niet drukken.

De kans is wel aanwezig dat ik daar als Telsmurf/Wedstrijdlijer zal aanwezig zijn, ja.

15 jaar geleden heb ik iets ervaring opgedaan met 1/8 en daarna een jaartej 1/10 Electro.
toen vond ik, en de rest van het veld, het wel weer genoeg :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Ben maar gauw achter de PC geschopt en gekropen.
veel beter voor de rest van het veld.

Ga zondag zo'n mini ophalen. Dan heb ik nog wel even tijd om te oefenen, voordat ik besluit in te schrijven.

Hier een plaatje of twee van mijn Mo-5 Pro, deze heb ik via Marktplaats kunnen kopen voor weinig. Hij is al voorzien van diverse opties.

VW-Beetle-Concept-1_5.jpg

VW-Beetle-Concept-1_4.jpg

Met VW Beetle Concept 1 body. Die body had ik al wat jaartjes liggen, maar ik had hem nog niet bespoten en beplakt. Nu ik (weer) een M-chassis heb, kon ik mooi die body passend maken. Jammer dat de body niet binnen het regelement past, maar hij is natuurlijk wel geschikt voor het trainen/oefenen...

VW-Beetle-Concept-1_.jpg

VW-Beetle-Concept-1_3.jpg

VW-Beetle-Concept-1_1.jpg

VW-Beetle-Concept-1_2.jpg

Weer een top initiatief van M-auto! Ik heb genoten van de Wintercups, de Electrified's en kijk al met genoegen uit naar de TIM-Challenge.

Dank ook aan Vincent voor zijn ondersteuning hierin (en voor de Tamiya Fighter buggy klasse -in de DTC en Winterrallycup- waar m'n kids zo van genieten).

De inschrijvingen gaan niet al te snel zeg.

Jullie kunnen je altijd al vast inschrijven.
De betaling hiervan mag ook pas Bv eind januari hoor !
Als het maar binnen is voor 2 of 3 weken voor de race.

Hoe meer mensen op de inschrijflijst staan, hoe meer rijders er waarschijnlijk hierdoor worden overgehaald.
En als er dan al redelijk wat deelnemers op staan, kan de uitnodiging ook naar het buitenland toe.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugde toch??

Dus rijders en oud M-auto Swift rijders, schrijf je allemaal al vast in.
Is gaaf man !!

De inschrijvingen gaan niet al te snel zeg……..Jullie kunnen je altijd al vast inschrijven…….De betaling hiervan mag ook pas Bv eind januari hoor !

Het evenement is pas over 3 maanden, en nu al inschrijving stress??

Het is nog zover weg in de toekomst, dat je niet eens weet in wat voor valuta je moet betalen tegen die tijd……wie weet betalen we dan wel Tamiya dollars……..:rolleyes: ;)

Back