R
Revellfan
Guest
Hey mensen, ik ben bezig een F14 Tomcat te bouwen, op de achterste vleugels zitten in totaal 6 mini decals.
Ik had ze er op geplakt maar zag later dat er 2 weg waren!:nooo:
De lijm hield het blijkbaar niet (ik week ze altijd zo kort mogelijk).
Gelukkig zaten er op het decalvel nog 2 (voor een alternatieve bestickering denk ik).
Na ze er op geplakt (en gedroogt) te hebben controleerde ik of ze wel vast zaten met een penseel en wat bleek, ze lieten weer los!
Ik heb al eens geprobeert een loslatende decal met plasticlijm te plakken maar dat is geen goed idee!
De lijm vreet de decal aan (was ik al bang voor), dus bedacht ik wat anders: Behanglijm
Ik smeerde het met een penseel op de plaats van de decal en deed de decal erop, droogde perfect op!
Misschien zijn er mensen die hier wat aan hebben.
Ik had ze er op geplakt maar zag later dat er 2 weg waren!:nooo:
De lijm hield het blijkbaar niet (ik week ze altijd zo kort mogelijk).
Gelukkig zaten er op het decalvel nog 2 (voor een alternatieve bestickering denk ik).
Na ze er op geplakt (en gedroogt) te hebben controleerde ik of ze wel vast zaten met een penseel en wat bleek, ze lieten weer los!
Ik heb al eens geprobeert een loslatende decal met plasticlijm te plakken maar dat is geen goed idee!
De lijm vreet de decal aan (was ik al bang voor), dus bedacht ik wat anders: Behanglijm
Ik smeerde het met een penseel op de plaats van de decal en deed de decal erop, droogde perfect op!

Misschien zijn er mensen die hier wat aan hebben.