Ja hoor hij doet het weer, papa heeft het aan hem over gelaten.En jij gaat hier weer een oorlog starten
Lees nu eens vanaf het eerste bericht van je vader hier begint het.
En voor dat het weer een welles nietes wordt meld ik je bericht.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja hoor hij doet het weer, papa heeft het aan hem over gelaten.En jij gaat hier weer een oorlog starten
Sorry maar heb ik iets verkeerds gezegd? Heel jammer dat je weer echt persoonlijk moet worden. Jij hebt hier al heel wat mensen van dit forum weg gejaagd Baggeraar. Dit is wat die jongen vraagt niet meer en niet minder wat hulp om een
keteltje van roodkoperen pijp van 80 mm, druk rond de 3/4 bar. rond de 17 cm lang, dat is alles. En jij gaat hier weer een oorlog starten met alles en iedereen die je niet in de bek praten te denigreren. laat die jongen toch knutselen en houdt die droeftoeter praatjes aub voor je.
Gelukkig dat het vuur uit is.(water op, vuur is uit....)
Ik hoop dat jij en je leermeesters van deze tijd (met name de eerder bedoelde personen hier op het forum) het met elkaar uit/vol blijven houden
nou ik houd het wel vol bert , de aanhouder wint .alleen zijn er enkele "kortsluitingen" tussen de leermeesters
en iedereen heeft weer een andere marniereigen bekende en vertrouwde manier.
Ik ging maar s ff de grote motor wat poetsen,
dag modelboouwers, ik ben Finn , 15 jaar
ik ben een beginnend modelbouwer
Dat klopt ja want bij mij heeft ongeveer de hele famillie bij de brandweer gezeten. Ik heb er ook nog een jaar vrijwillig gewerkt, dan moesten de voertuigen gekeurd worden en moest ik dus ook al die dingen van holmatro checken
Dit stel ik op prijs.Pat 1311
25,4 mm 32 mm maken, iets groter maar hele maten