To folie, or not to folie...

Allemachtig!
Ben je het huis uit gezet, of onderweg naar een vliegvakantieadres?

Groeten, Jan.

Warm haha

Ik had wat modelvliegtuigen overgenomen. Huis werd de volgende dag geruimd.

er zat ergens ook nog een grote telemaster tussen verstopt

De Xtra 2x2 kwam ik eigenlijk voor Het was 600km heen en terug. Alles MOEST mee. De terug rit was dood eng. Kon niks zien alleen maar naar voren en naar links kijken. Sindsdien erg content met mijn slopel vectra. Bergen motoren gingen er mee. Ik weet niet hoeveel vleugels die men de eerste keer over het hoofd had gezien. Gereedschappen. Te veel om op te noemen. Meer kreeg ik ook niet meer mee. De rest is in de container beland..

Laatst bewerkt:
@Cnn > Wow. Er is altijd baas boven baas maar dit is wel wat overdreven misschien :-)

Ik was al trots dat ik vandaag een eco boomster, piper cub (1.8 m) en een b4 (2.5 m) in een punto gefrommeld heb, maar dat is nog niks merk ik.

• Like
Reactions: Cnn
@Cnn > Wow. Er is altijd baas boven baas maar dit is wel wat overdreven misschien :)

Ik was al trots dat ik vandaag een eco boomster, piper cub (1.8 m) en een b4 (2.5 m) in een punto gefrommeld heb, maar dat is nog niks merk ik.
Twee of drie jaar terug, In dat opel Corsaatje van een paar posts terug, een Big Lift, een HK Spacewalker, TWEE Robbe Charters, en een .50 klasse heli mee naar zowel Odoorn als Stadskanaal...
Plus uiteraard alle start spullen, zenders, en wat je zoal nog meer nodig hebt...

Ahh puzzelen. Altijd leuk..

img-20210119-wa0088-jpeg.442772

Hahaha doet me denken aan die keer in de buurt van Rozenburg dat je zo aan het proppen was om alles erin te krijgen :D:D:D uiteindelijk had ik toen die grote gele piper Pawnee meegenomen :D:D

Laatst bewerkt:
Hahahahaha ja. Dat was een kleine mis calculatie. Mijn broertje was mee. Die vrat teveel ruimte op.

Je hebt toen toch 2 kisten meegenomen Richard?

Back