hallo allemaal zit met het volgende probleem.
na mijn nieuwe aanwinst een trex 600
merk ik het volgende
ik heb de trex 2de hands gekocht voor laten vliegen alles prima eenmaal thuis gekomen ontvanger in de heli en een nieuw model aangemaakt in zender alles afgesteld maar nu merk ik dat het toerental nogal laag is en als ik schakel tusen normal na idle 1 (reactie) schakel ik van idle 1 na idle 2 geen reactie terwijl mijn curves zijn
norm 0-25-50-75-100
idle 1 70-70-70-70-70
idle 2 100-100-100-100-100
nu heb ik de esc opnieuw geprogrameerd maar geen verschil
de esc is van turnigy 80A
instel waardes zijn
brake: off.
battery type: li-poly.
cutoff mode: soft-cut.
cutoff threshold: medium.
start mode: super soft
timing: medium.
de timing had ik eerst op high staan maar merkte dat na 4 min vliegen de accu zeer heet was geworden en zelfs een beetje bol is gaan staan komt dit door de instelling high want eerst op medium had hij dit niet.
en hoe zou het komen dat het toerental zo laag is? ook lijkt het dat de moter inkakt als ik vol pitch geef
wie kan me hiermee helpen
na mijn nieuwe aanwinst een trex 600

ik heb de trex 2de hands gekocht voor laten vliegen alles prima eenmaal thuis gekomen ontvanger in de heli en een nieuw model aangemaakt in zender alles afgesteld maar nu merk ik dat het toerental nogal laag is en als ik schakel tusen normal na idle 1 (reactie) schakel ik van idle 1 na idle 2 geen reactie terwijl mijn curves zijn
norm 0-25-50-75-100
idle 1 70-70-70-70-70
idle 2 100-100-100-100-100
nu heb ik de esc opnieuw geprogrameerd maar geen verschil
de esc is van turnigy 80A
instel waardes zijn
brake: off.
battery type: li-poly.
cutoff mode: soft-cut.
cutoff threshold: medium.
start mode: super soft
timing: medium.
de timing had ik eerst op high staan maar merkte dat na 4 min vliegen de accu zeer heet was geworden en zelfs een beetje bol is gaan staan komt dit door de instelling high want eerst op medium had hij dit niet.
en hoe zou het komen dat het toerental zo laag is? ook lijkt het dat de moter inkakt als ik vol pitch geef
wie kan me hiermee helpen