accu's van 2009?
die zijn dood.
filmpje is van 2010?
En jupiter heeft volksstammen helivliegers...
een complete roedel/vlucht/school/kudde/groep (wat is de naam voor een kudde helivliegers in het wild![]()
Bij ons heet dat een "school"

Groet, Bert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
accu's van 2009?
die zijn dood.
filmpje is van 2010?
een complete roedel/vlucht/school/kudde/groep (wat is de naam voor een kudde helivliegers in het wild![]()
accu's van 2009?
die zijn dood.
filmpje is van 2010?
kunnen ook een keer avonds vliegen .
vlieg ook wel vaker bij de maas tussen baarlo en het molenveld
op een woensdag of donderdag![]()
Waar is 't molenveld danne..? is me niet bekend.
Deze week ook?
Zoiets dacht ik ook.. ze hebben toch ook de 3DM deze kant op gehaald?
Ik heb tijd, weinig beunwerk op 't moment. . . heb ook nog een paar volle lipo's die leeg moeten. Kunnen we ff kijken wat de 600 heeft.
Ligt Molenveld meer naar Baarlo toe of meer naar Blerick?
romeinen weg 110Weet je wa?
zoek je vliegplek op op googlemaps, rechtermuis, dan 'wat is hier?' en dan stuur je me die coördinaten efkes door... dan vind ik t altijd!
Gooi maar even je 06 door..je weet maar nooit..
Kiek, noo is ut duudelik.
Zal rond 'n uurtje of zeven/kwart over zijn..
het was vliegweer,
ben ook buiten geweest,
en wat doet die 600er nu ???
nog steeds het zelfde probleem gisteren samen met sirolf na de heli gekeken of het is de accu of de regelaar is niet goed genoeg.
ff wachten op de nieuwe accu zal vandaag of morgen binnen komen daarna kijken we verder zal de bevindingen hier posten.
we hebben nog wel even lekker gevlogen gister ,was prima weer![]()
hey, heb ook nog wat voor je (ook gepost in een andere discussie) www.dutch3D.org ... figuren ... 3D figuren 2012,
succes met die 600er, heb die nitroversie,
giga vlieger moet ik zeggen
Je hebt je throttle curve al een keer opnieuw ingesteld, met als 0 echt 0 en als volgas echt 100%?
De rest van de instellingen ook al een keer opnieuw doorgelopen?
En meet eens voor het grapje wat het toerental nu is, wie weet loopt hij al 100%