Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je moet ze ook uitprinten en naast elkaar leggen, dan zie je stereo ;-) ... maar alle gekheid op één stokje, het forum happerde, en kwam daarna met een zeer vage melding, maar de "verwijderknop" bestaat niet meer schijnbaar ...Ik zie dubbel![]()
Dirk heeft zijn/haar limiet voor opgeslagen privéberichten overschreden en kan pas berichten ontvangen nadat ruimte is vrijgemaakt.
Tja, maar een mankement wat tijdens de vlucht optreedt of een stuurfout is nooit te ondervangen.dat je ten alle tijden voor je de lucht in gaat je spullen goed moet nakijken.
Tja, maar een mankement wat tijdens de vlucht optreedt of een stuurfout is nooit te ondervangen.
Ik snap geen snars van dat Duits, wat staat er nu eigenlijk? Hoe is het gebeurd? Vloog hij over het publiek heen en zette ook nog een rol in?
Geloof me als je een tijdje op Geenstijl/Spitsnieuws/Dumpert komt kijk je nergens meer van op...Lompe reacties ook in de eerste link met het artikel.
Mooi dat Google.... Taalhulpmiddelen
( Het was de tweede crash in 30
Notulen. De grote fout was dat dit keer vloog over het publiek
waren.