Toeschouwer gedood door RC vliegtuig

Iemand die verstand heeft van aërodynamica weet dat een vliegtuig 1700 meter boven zeeniveau zich anders gedraagt dan op zeeniveau.
Zwaartepunt moet absoluut aan de veilige kant zitten.

Johannes

verwijderd wegens "dubbelposting" (twee keer het zelfde vliegveldje vonden sommige wat overdreven :) )

Laatst bewerkt:
Het bewuste vliegveldje ... vanuit het zuiden gezien ...
AirportSamedan.jpg

Aan de foto's te zien werd de show ter hoogte van de opstelplaats (links van het begin van de baan 03= noordwaards, (zuidwaards heet hij 21) waarbij de toeschouwers op de foto naar rechts kijken, naast de taxibaan houd het veld zelf snel op, maar daarnaast ligt tot aan het riviertje (de Flaz) nog zeker 200 m (akker)bouwland, wel loopt langs dat riviertje een hoogspanningsleiding (met van die hoge masten) ...

Ik zie dubbel :confused:
Je moet ze ook uitprinten en naast elkaar leggen, dan zie je stereo ;-) ... maar alle gekheid op één stokje, het forum happerde, en kwam daarna met een zeer vage melding, maar de "verwijderknop" bestaat niet meer schijnbaar ...

Je inbox zit vol, Dirk!

Dirk heeft zijn/haar limiet voor opgeslagen privéberichten overschreden en kan pas berichten ontvangen nadat ruimte is vrijgemaakt.

Met de "edit" knop kun je de dubbele post wel leegmaken, natuurlijk.

Groetjes,

Vincent

Dit is een zeer triest voorval.
Alleen kunnen we nog blijven gissen wat nu precies de oorzaak ook mag zijn geweest.
Wat we hier wel met zijn allen als voordeel uit kunnen halen is! dat je ten alle tijden voor je de lucht in gaat je spullen goed moet nakijken.
Als men dat weer eens gaat doen dan zullen er weer veel minder bijna onvallen plaats vinden waar we nu geen weet van hebben.
Helaas gebeurt dit veel te weinig.

Sterkte voor de nabestaande

dat je ten alle tijden voor je de lucht in gaat je spullen goed moet nakijken.
Tja, maar een mankement wat tijdens de vlucht optreedt of een stuurfout is nooit te ondervangen.

Tja, maar een mankement wat tijdens de vlucht optreedt of een stuurfout is nooit te ondervangen.

Daar heb je helemaal gelijk in. Maar toch blijf ik erbij dat je vele van die kleine mankementen die tijdens een vlucht optreden daardoor juist kan voorkomen.

Ik snap geen snars van dat Duits, wat staat er nu eigenlijk? Hoe is het gebeurd? Vloog hij over het publiek heen en zette ook nog een rol in?

(nooit geweten dat je zo hele teksten erin kunt gooien!!!!)

Ik was er, 20m afstand van de rampplek. Het gebeurde heel snel,
Stall, spin, Bumm. Het was de tweede crash in 30
Notulen. De grote fout was dat dit keer vloog over het publiek
waren. De rampplek is precies in het midden van de ruimte voor kinderen, ik heb
er bijgedragen aan Evakuirung. Het was verschrikkelijk. Mijn medeleven gaat naar
het gezin betrokken zijn, alsmede het ongeval piloot.
Marc

Ja Google googelt af en toe met vertalingen ... minuut als tijdsaanduiding kennen ze duidelijk niet vanuit het Duits ... maar minuut als (voorlopige) acte "de minuut" ... (vrij vertaald in die betekenis, "het (door de ambtenaar) genotuleerde" ) ... maar met een beetje talenkennis is het vaak wel te begrijpen ...

Back