Kan je de Voodoo op het zelfde schapje zetten als bvb de Henselheit?
Absoluut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kan je de Voodoo op het zelfde schapje zetten als bvb de Henselheit?
Helaas is hij alleen te krijgen incl de AC-3X, jammer als je zelf al bv een Vbar hebt. Maar met de AC-3X vliegt hij dan ook meteen perfect.
Prijs incl AC-3X: 1175,-
Staart- en hoofdbladen zitten er dan nog niet bij.
De link:
|Acrobat-Helicopter.com|Stefan Plöchinger|
Qua setup: met de aanbeveling van Stefan weet je zeker dat je een hele betrouwbare machine hebt. Je moet wel zeker van je zaak zijn als je daarvan wilt afwijken.
Het is jammer dat je zo ver weg woont, anders zou ik zeggen: kom gerust eens kijken.
Je had het me wel eens gezegt, maar waarmee moet je ongeveer rekening houden als crashkit? MAW wat gaat het meest kapot, dan kan ik eens wat vergelijkingen maken voor mezelf.
ter info: de prijs van de lege set, zonder electronica en zonder blades, inclu fbl systeem is 1175 euro. Voor de voorgestelde electronica mag je je portefeuille nog eens ver opendoen..
Als je je dan geen spares kan veroorloven moet je zelfs niet beginnen aan een vergelijking ;-). Als je je dergelijke heli wel kan veroorloven dan zou je met spares geen rekening moeten houden want dan ga ik ervan uit dat je ervaren piloot bent....
Align is niet 100%, daar is iedereen het over eens.
Maar gemiddeld kunnen ze gewoon lang goed vliegen op de standaard manier...
bij de kleinere (250 en 450) kan de batterij een beetje krap zitten, maar meestal zit het snoer van de stekker in de weg
Met wat handigheid komt dat best goed
De grotere maten hebben daar minder last van
en voor de schroeven, zolang je ze normaal aandraait, is er meestal niets aan de hand.
draai je er een paar echt hard aan, en ga je ze loshalen met een slecht passende imbus gaat het mis
Het feit dat een heli geen align heet en duurder is, is nog geen garantie dat ze dezelfde problemen niet hebben