Ja! in eindhoven is de Xray T1 de meest gereden auto. Met andere woorden dus ook de beste, omdat je aan veel (goede) rijders, met die auto, vragen kan stellen. Zo kan je makkelijker je auto afstellen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
subaru zei:En in welke richting kan ik dan beter gaan zoeken kwa electro auto.Dan denk ik ook dat 1.10 idd beter is jah.Ik haal altijd mijn spulletjes bij verspaget modelbouw en de X-Ray T1 Evo 2 Factory kit is een 1.10 auto dan kan ik dus beter die kopen.Maar die is ook wel weer een stuk duurder maar naar geld hoef ik niet te kijken maar heb ik dan ook wat voor dat geld als ik de X-Ray T1 Evo 2 Factory kit koop.En is dat de ideale auto?
Greetz subaru
subaru zei:Jah roelof deze keuze staat nu vast en dat van ik denk dat dit al meer dan genoeg voor je is en de prijs enz ik kijk deze keer niet naar het geld want ik wil gewoon top materiaal hebben en me nu in de hobby erg diep gaan verdiepen dus geld is nu eens een keer niet de hoofdzaak![]()
Greetz subaru
Zou ik niet doen, met de Pro kan je de GT7 ook niet instellen. Dit kan alleen op de regelaar zelf.Herman te H. zei:maar de 3000 accu's en lader heb ik al weer in de verkoop omdat ik de pro wil zodat ik mijn regelaar volledig in kan stellen.
Je kan ook overdrijven natuurlijk. Je hoeft geen koolborstels te gebruiken die je na 3 accu's moet vervangen. En je hoeft je motor niet elke 3 accu's af te draaien.vergeet niet dat je met electro verrekt veel bezig bent met je motortje. hier heb ik zelf ook te makkelijk over gedaan. je zult een afdraaibankje aan moeten schaffen na een tijd en massa's koolborstels op voorraad hebben
Ik doe het ook altijd graag voor iemand die het vraagt en voor niks.. het afdraaien door iemand is natuurlijk handig en fijn. maar ikzelf krijg daar altijd zon schuld gevoel van ook al wil die gene er niks voor hebben.
Ach, dat doe je 1 keer en dan leen je de spullen van iemand. Verder hoef je er nauwelijks naar te kijken.dan nog spullen om de FK volledig uit te balanceren en af te stellen.
Wordt lid van een club en ga daar rijden, koop een auto die daar populair is en er zijn voldoende mensen die je kunnen en willen helpen.je zult ook kennis moeten hebben van de auto.
Zekers(AMCA is een aanrader voor electro rijders rijd echt super)