Topic change naar updates werkzaamheden Modelracing Midland

alleen hoe voorkom je dat de mortel wegloopt voordat het droog is en blijft het geheel wel liggen na herhaaldelijk geraakt te zijn, maar ik heb hier al wat goede ideeën voorbij zien komen dus moet dat geen probleem zijn.;)

Lijkt mij dan een kwestie van het beton niet te dun aanmaken. Als je kijkt naar de foto's van ERCE Eindhoven dan zie je ook dat het best dik is aangemaakt. Dan blijft het wel liggen. Op ERCE ligt het nu ook al een tijdje en daar blijft het mooi liggen en daar worden af en toe ook wel klappers gemaakt neem ik aan.

Het punt zit hem denk ik in de hoogte van de curb. Zolang je die niet te hoof maakt dan blijft het langer heel omdat de auto's er dan glooiender overheen kunnen...

Hey Rene,

Als ik van jou een setje saddlepacks kan lenen om te testen, ga ik mijn best doen om hem klaar te krijgen.
Mijn accu's zijn onderweg maar ben bang dat deze niet op tijd binnen zijn.

mvg Roy

Als het goed is zijn er leden van de bouwcrew zondag as aanwezig(waaronder ondergetekende) dus kunnen we het gelijk eens polsen en bedenken, en gelijk weer mijn Pro-10 de sporen geven, hoop dat Roy dan ook zijn pan-car gereed heeft:banana:

gr. René

Zo, de eerste 32 dotjes zijn gisteren in een dolle bui vervangen voor betonnen curbs. :D

De dotjes uit de eerste bocht na de start en de dotjes uit de "busstop" voor de rijdersstelling zijn reeds vervangen.

De nieuwe curbs zijn ongeveer 7 cm hoog, er is eerst een stoeptegel neer gelegd en daarna afgestreken met beton. :)

Tazman zal binnenkort foto's plaatsen, als het weer meezit gaan we aankomend weekend weer verder.:cool:

Mvg. René

U bedoeld deze?

mvg Roy

full

full

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Yep, deze bedoelde ik :)
alleen jammer dat het dit weekend niet zulk mooi weer wordt, met regen en een graad of 13 :(

dank je voor het plaatsen van de foto's, hoop dat we toch snel weer verder kunnen

Mvg. René

eigenlijk zou de kop moeten worden veranderd in MRM zwicht voor het grote puliek!!!

Curbe stones in de maak bij MRM.
Afgelopen zondag weer 6 curbe stones erbij ja jullie lezen het goed de dots gaan verdwijnen bij MRM!!!
Dus geen reden meer om weg te blijven bij MRM met als excuus je word gelanceerd door
de dotjes gewoon komen rijden en ervaren wat voor mooie baan er ligt in Lelystad.

groet Jan

Laatst bewerkt:
U vraagt:cool:
Wij draaien:D
Ik zal als ik een chauffeur kan regelen deze week ffies langs piepen en foto's maken van de updates.
Deze zal ik daarna hier plaatsen en in het koop-bouw-een-pro10-wgt-f1-keep-pancars-alive topic.
Dit ivm dat de Pro10 rijders ook graag eens op Lelystad willen rijden maar dit eigenlijk nog niet gedaan hebben ivm de vorige baan afzetting.
Indien al deze updates klaar zijn is er idd geen excuus meer mogelijk om niet een keer in Lelystad te komen rijden of er een leuk evenement te organiseren zo als een DTC,NK of iets anders.

mvg Roy

En als het weer meewerkt,gaan we dit weekend beginnen met het schilderen van de curbs die er al liggen :p

Zal in het begin alleen wit zijn

Hoop dat ik binnenkort ook mijn Pro-10 de sporen kan geven en testen met de 1/12 voor volgend jaar :D

Mvg, Rene

Je 1:12 kun je de sporen geven bij MACH indoor dat weer open is.
Als het weer van het weekend goed is, gaan jullie dan zaterdag of zondag schilderen en nog meer curbs maken?
Indien je zondag gaat klussen kunnen wij zaterdag eens rondcrossen met de Pro10's indien het weer het toe laat.

mvg Roy

Je 1:12 kun je de sporen geven bij MACH indoor dat weer open is.
Als het weer van het weekend goed is, gaan jullie dan zaterdag of zondag schilderen en nog meer curbs maken?
Indien je zondag gaat klussen kunnen wij zaterdag eens rondcrossen met de Pro10's indien het weer het toe laat.

mvg Roy

Hallo Roy,

Rijden bij de Mach met de 1/12 staat in de planning, maar wil volgend jaar kijken of we 1/12 wedstrijden kunnen houden en voor wat het schilderen betreft zal het zondag worden, moet toch aanwezig zijn ;)

Dus veel plezier.........:D

René

Neem je zondag wel de Pro10 mee dan?
Indien ja ga ik kijken of ik ook die kant op kan komen.
Kunnen we eens kijken of we leuk wat rondjes kunnen draaien voor het schilderwerk begint;)
1:12 zou voor mij in de winter ook leuk zijn maar heb er de spullen niet voor om daar aan te gaan beginnen.
Heb al genoeg auto's staan nu:cool:
1x TC,2x F1,1x Pro10(nog niet helemaal zoals ik wil) en dan nog een regen auto in the works.
Als ik hier dan nog een 1:12 bij wil gaan doen, gaat er iemand hier stijgeren:onweer: daar ik dan bijna helemaal niet meer thuis ben:rolleyes:.

mvg Roy

jammer dat de zomer voorbij is :(.
nu met de nieuwe curbs :cool:. komen wij uit Groningen zeker langs. met een paar Nt`s Br en TC`S..

Ps kan er geen dak op de baan ? dan hebben Jullie de mooiste baan van Europa :p:p:p:p

Gr Richard

Zeker jammer dat de zomer voorbij is.
Ik zeg volgend seizoen, nieuwe wedstrijden en nieuwe kansen;)
Tja dat dak,hmmmmmmmmmmmm, goed idee:D
Heb je vast een sponsor die dit voor ons sponserd?
Dan laten wij het plaatsen en kunnen we zelfs van de winter rijden;):cool::D.
Alle gekheid op een stokje.
Het zou mooi zijn als je een mooie redelijk grote indoor asfaltbaan hebt liggen.
Hierdoor zou je zeker in de winter mooie evenementen kunnen organiseren.
Helaas ontbreken daar de financiele middelen voor en ik weet ook niet of het bestemmingsplan en/of de gemeente dit zou toelaten.
Zou er wel weer voor zorgen dat wij geen problemen hebben met geluid naar buiten toe:cool:.

mvg Roy

jammer dat de zomer voorbij is :(.
nu met de nieuwe curbs :cool:. komen wij uit Groningen zeker langs. met een paar Nt`s Br en TC`S..

Ps kan er geen dak op de baan ? dan hebben Jullie de mooiste baan van Europa :p:p:p:p

Gr Richard

Neem je zondag wel de Pro10 mee dan?
Indien ja ga ik kijken of ik ook die kant op kan komen.
Kunnen we eens kijken of we leuk wat rondjes kunnen draaien voor het schilderwerk begint;)
1:12 zou voor mij in de winter ook leuk zijn maar heb er de spullen niet voor om daar aan te gaan beginnen.
Heb al genoeg auto's staan nu:cool:
1x TC,2x F1,1x Pro10(nog niet helemaal zoals ik wil) en dan nog een regen auto in the works.
Als ik hier dan nog een 1:12 bij wil gaan doen, gaat er iemand hier stijgeren:onweer: daar ik dan bijna helemaal niet meer thuis ben:rolleyes:.

mvg Roy

Hallo Roy,

Moet zondag qua rijden helaas verstek laten gaan, kom alleen om te schilderen en voor de koffie :p

Misschien een andere keer of anders volgend jaar weer als de baan helemaal klaar is. 8)

Gr. Rene

Mopper:onweer::nooo::sniper:
Naah No worries.
Ik kijk wel of ik ffies langs kan piepen ivm foto's

mvg Roy

Hallo Roy,

Moet zondag qua rijden helaas verstek laten gaan, kom alleen om te schilderen en voor de koffie :p

Misschien een andere keer of anders volgend jaar weer als de baan helemaal klaar is. 8)

Gr. Rene

Kleine update ivm wat er door de baancommisie wederom is gerealiseerd.
Ik zeg top werk:D
Einde rechte stuk aan de binnenzijde is een curb aangelegd,hairpin na bocht rechte stuk is gedaan,na de doordraaier zit er 1 aan de buitenzijde van de bocht en direct de bocht erna 1 aan de binnenzijde, de busstop is aan 1 zijde gedaan(in en uitgaande), na de doordraaier aan de linker zijde van het circuit is ook een curb gemaakt,het tussen stuk tussen start/finish en het begin van de busstop(zie eerste foto rechts onderin) is een afscheiding gemaakt ivm doorschieten naar andere baanhelft,er is begonnen met een overkapping van de rijderstelling, de wedstrijdleiding heeft zijn eigen onderkomen,pits is overdekt en er is stroom bij de tafels,de compressor staat in zijn eigen hok en er is een rooster bij geplaatst waar de auto's schoongemaakt kunnen worden.
Ook is er een toilet ruimte achter de rijders stelling maar dat wisten de meeste mensen al die reeds bij ons hebben gereden.
Wat ik heb begrepen willen ze morgen wederom weer wat gaan doen, zoals de reeds aangelegde curbs voorzien van witte verf.
Tevens voor de mensen die nog niet bij ons een keer zijn wezen rijden een kleine impressie hoe het er uit ziet.
Volgende update volgt zsm.

Mvg Roy

full

full

full

full

full

full

full

full

Zo ik herken het niet meer terug, wat mooi geworden! Wil volgend jaar ckr een keer langs komen.
Nog wel een kleine noot, mss is het een idee om een balk oid lang het rechte stuk te leggen, zodat mensen die evt uit de omega vliegen en het rechte stuk op schieten tegen te houden.

Dat ziet er idd goed uit zeg. Begin volgende jaar komen we graag langs om de pro10 uit te laten. Ik ben benieuwd.

Overigens ben ik het met Kees eens over een mogelijke afscheiding van het rechte stuk. Dit kan ook dmv bv een drainage pijp.

Good job, welldone heren!

Halewijn

Back