We gaan zeker afspreken.. Als de Gaui klaar is kom ik die kant op![]()
Sgoed,...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
We gaan zeker afspreken.. Als de Gaui klaar is kom ik die kant op![]()
Heb je die telemetrie set van HK?Geen idee of mijn TX een teller heeft maar dit alarm heeft een lcd scherm dus kan echt goed zien wat er gebeurd. Dus geen overbodige luxe...
Ik heb m'n 450 heli wel gecrasht omdat ik zo werd afgeleid, gebeurd me niet weer. Vooral steekmuggen, dazen etc zijn erg vervelend omdat ze je hardnekkig lastig vallen. De rotorbladen van de heli laten echter niets van ze heel als ik soms die bloedsporen zie :wink:Hebben jullie dat ook zo dat als je zo lekker aan het vliegen bent je opeens geplaagt wordt door een groep insecten :sad: Heeeeel erg ambetant om dan geconcentreerd te blijven :???: :2gunfire::2gunfire:
Ik zou de manual van de kds er op na moeten slaan maar ik denk niet dat die deze optie geeft.
S4 : (Alleen voor KX7)
Waarschuwing bij een te lage accu spanning van de zender is instelbaar:
Mogelijkheden:
Het is mogelijk om hier de waarde van de accuspanning voor de zender in te stellen waaronder een waarschuwing signaal gaat klinken.
Ik heb m'n 450 heli wel gecrasht omdat ik zo werd afgeleid, gebeurd me niet weer. Vooral steekmuggen, dazen etc zijn erg vervelend omdat ze je hardnekkig lastig vallen. De rotorbladen van de heli laten echter niets van ze heel als ik soms die bloedsporen zie :wink:
Het zou me zo kunnen gebeuren, wordt altijd nerveus van wespenIdem... wesp op men gezicht en ik zwaai ernaar, boem![]()