Chow
Forum veteraan
Om nou met je buiten heli in de huiskamer te oefenen, gaat een beetje ver.
En deze dan zonder scheenbeschermers...
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Om nou met je buiten heli in de huiskamer te oefenen, gaat een beetje ver.
Jammer van de crash gelukkig valt het mee met de schade!
Controleer de volgende punten alleen nog wel:
- Bladen
- Mainshaft (lijkt vaak of hij niet krom is maar kleinste afwijking zorgt al voor veel trillingen)
- gebroken linkjes voor de stuurinrichting
- Speling in onderdelen
- Maingear
- Servo's
Het lijkt een hele lijst maar het is verstandig om deze zaken sowieso te controleren na een crash hoe licht deze ook is.
Succes met de reparaties!
Dit overkwam mij ook altijd met de Belt-cp van E-Sky. Elke keer dat je hem een beetje hard land, sloegen de bladen, of tegen de tail, of tegen de grond.
Ik heb nooit goed kunnen vliegen met de Belt, het was voor mij ook de eerste cp heli.
Je zal de maingear wel beschadigd hebben, en de mainshaft is ook krom. De featheringshaft, en flybar mepte ik altijd met een hamer recht :shock:. Ik crashde zo vaak dat ik het zonde vond om steeds nieuwe te bestellen.
De main gear van de E-flite blade 400, is een stuk sterker, die van E-Sky is van uitgedroogde kaas gemaakt.
Kijk, dit is zo fijn van dit forum hè. Geen gezeik van, eigen schuld of wat dan ook. Nee, direct een duidelijke heldere tip wat ik wel even moet checken voorsat ik weer ga vliegen. Moet nu wel eerst even al die onderdlen gaan zoeken want ik weet echt nietw aar je het allemaal over hebt........hihi
Bedankt Stef!!!!
Is die maingear van E-flite zonder al te veel geouwehoer te gebruiken op de Belt cp v2?