Topic defect Dagelijks heli beslommeringen..

Ik heb net ook FF lekker gevlogen met de mCPx. Helaas heb ik de featheringshaft gebroken omdat ik net FF te ver ging met stunten, en hij best hard neerkwam door een tail blowout. Schade 30,- nieuwe featheringshaft, nieuwe blade grips omdat ik een lagertje kwijt ben, en een nieuw frampje.

Maar wel onwijs vet gevlogen,... :D

bij mij liep het vanavond wat minder:

huey met flybar kwam niet tegen de wind in.
NE skyeagle in heel korte tijd 2 lipo's leeg getrokken :confused:
kort daarna gaf de motor het op, en nu ruikt de zaak verbrand...

en dan ook nog continu geplaagd door muggen:sniper:*****beesten

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou ik ben eigenlijk net thuis.. Snel m'n maiden geupload. Morgen maak ik een compilatie met ook de maiden van Stefan en nog wat andere beelden. Dat is iets meer bewerken en langer uploaden en wil nu even niks meer doen. Was lange dag.

De Gaui heeft het dus overleefd. Wel gaan we de gyro updaten. De huidige loopt te mieren dus even een betere erin. En er moet nog e.e.a. geconfigged worden. Maar verder is het een geweldige heli en hij vliegt heel mooi.

Uiteraard ben ik Stefan dankbaar voor z'n hulp en support..

Nou, dan toch ook maar de maiden van de Jetiger van Stefan snel door moviemaker gehaald.. Zie hier!! :)

Ik had wat bedenkingen over het vlieggedrag van de 450. Ding doet het goed maar even door Stefan laten vliegen. Ook van deze heli ga ik de gyro vervangen. Dat goedkope spul vliegt wel maar het kan gewoon beter..

En uiteraard heeft de 690 even gebruik gemaakt van het mooie weer..

mg1794edit.jpg

Plaatje tijd :)

De Canon 5D MarkII van Stef is een aanrader.
De foto van Chow heeft geen Exif.

De Canon 5D MKII is mijn camera :mrgreen: De foto van Stef is ook door mij gemaakt :mrgreen:

Mijn foto's hebben wel exif alleen zie je die blijkbaar niet als ik ze link direct naar Flickr.com. Stefan heeft de foto gelinked naar imageshack

Laatst bewerkt:
Dan is jouw camera een aanrader Chow, in de foto van jouw bericht is de Exif uitgesloopt.
Dat vind ik altijd jammer want die bekijk ik graag.
Tonnie

Nog een keer offtopic.
Sommige programma's halen deze er standaard uit.
Is vaak weg te vinken.
Bij sommige sites waar je jouw foto's kunt uploaden moet je het ook aangeven.
Tonnie

Ik laat de exif er altijd in. Blijkbaar met deeplinken haalt flickr het eruit. Zal es kijken ;)

Back