Topic NK 2011 aangepast naar NK 2012 ?????

Zeven rijders bij de pro10. Zes rijders bij de modified TC. Bij de stock hadden ze een A en B finale maar aantal weet ik niet exact.

Het is een klein circuit dus opkomst is altijd wat lager dan.

Ik kan wel zeggen dat we goed rond gingen bij de pro10. :D ReindertW was gisteren niet te stoppen met een snelste tijd van 13.37 of zoiets. Wel een lang en leuk gevecht met hem gehad voor de eerste plaats maar hij hield heel goed de deur dicht en liet zich niet pushen om fouten te maken. Was erg leuk.

Grip en vooral constante grip was wel erg zoeken daar met foambanden. Moeten we volgend jaar nog maar even wat gaan experimenteren daar ;)

Laatst bewerkt:
Alle winnaars van het NK 2011 van harte gefeliciteerd!!!

Is er al ongeveer bekend wanneer de vergadering c.q. prijsuitreiking is dit jaar?

:worship:

oh wacht, dat was net voordat de computer crashte... is die tijd wel goed waargenomen... ik geloof er niets van ;):D

Laatst bewerkt:
Wat!!!!!! Een computercrash bij de enige echte telsmurf van NL. Ik geloof er weinig van. Denk eerder aan sabotage, kwade opzet en een niet geldig digitaal certificaat. Waarschijnlijk gehackt door Fransman die nog steeds gillend wakker wordt van nachtmerries die met RCM en een Hollander te maken hebben ;-)

niet echt een PC crash.
pfff, ja. ik snap er nog niets van. ( En baalde er enorm van).
Maar zelfs bij mij gebeurd er dus wel eens wat raars, of worden fouten gemaakt. grrr :-(
de verbinding met de decoder was weg. en toen had ik dus gezegd dat er niet meer geteld werd.
maar na 1 minuut ofzo, had ik weer verbinding. en RCM had toen geen enkele ronden / secondes verloren.
maar tja, toen waren er al rijders gestopt.

JA, die ronde is goed waargenomen. 3 ronden daarvoor klokte hij nog een 13.279.

HAHHA.ik heb om me heen gekeken, maar zag "onze" fransman Jerome nergens.
misschien zijn geest.

Maar het was een gave wedstrijd, waar mooi werd gereden, das een feit.
goeie afsluiten van het seizoen.
Jammer dat er rijders niet zijn op komen dagen. Elektro heeft geen afmeld plicht, zover ik in het boekje heb kunnen zien.
Misschien een idee om dat wel erin te laten zetten.

humor Frans.

Lage opkomst alexander? Dit was het NK met het meeste aantal deelnemers dit jaar (zoals gewoonlijk in Deventer ;) )

Laatst bewerkt:
niet echt een PC crash.
pfff, ja. ik snap er nog niets van. ( En baalde er enorm van).
Maar zelfs bij mij gebeurd er dus wel eens wat raars, of worden fouten gemaakt. grrr :-(
de verbinding met de decoder was weg. en toen had ik dus gezegd dat er niet meer geteld werd.
maar na 1 minuut ofzo, had ik weer verbinding. en RCM had toen geen enkele ronden / secondes verloren.
maar tja, toen waren er al rijders gestopt.

We kregen een melding dat we moesten stoppen. Na 10+ rondjes rijden opnieuw beginnen had voor ons niet echt veel zin aangezien het grip verloop op deventer vrij groot was en we alle spullen al deels hadden ingepakt. Was jammer maar ach.... de finale weer opnieuw laten beginnen had alleen maar tot frustraties geleid door het verlies van grip. We hebben veel lol gehad naderhand met het als groep beetje relaxed trainen / sparren tegen elkaar ipv de finale uitrijden.:D

Dat was nog even een heerlijk zonnig na "zomer" weekendje. Deventer blijft een erg leuk circuit houden, en onder dat motto waren enkele HFCC-ers dan ook naar Deventer gereist. Ik zelf had na een wild avondje stappen maar een kleine 3 uur slaap dus verwachtte er weinig goeds van, maar niets was minder waar!

Alle vrijwillgers onzetten bedankt, de kantine, de keuring (opa en Koen), wedstrijdleiding (Hugo en Jeffrey), en alle andere hulp bij RCHotwheels, bedankt voor het mogelijk maken van dit NK! Wat mij betreft weer tot volgend jaar!

Groet Robert

helaas wel.
weer op een weekend van een wedstrijd.
dit keer de EPS.
Maar daar is niets aan te doen. de datum stond al lang vast grr.

Dat zal denk ik nier gaan gebeuren.
Zoals gezegd, die stond al aan het begin van het jaar zo goed als vast.
dus eh.............jammer.

Back