Topic NK 2011 aangepast naar NK 2012 ?????

Kijk , wat een mooie klasse maar jammer dat er geen koplampen dan aangebracht worden aan zòn body.

Reglement zegt alleen:Auto's moeten er realistisch uitzien op het moment dat ze ingezet worden en een nette afgewerkte en complete body hebben bij het begin van de wedstrijd. WAt is dan realistisch? geen koplampen ??

Dus koplampen zijn dus niet verplicht. Het maakt het er niet mooier op volgens mij.
Rob, je hebt vast wel wat koplamp stickers over toch;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Whenis the NK at HFCC ??

I have in my agenda that it was later in the year but i see now on the Nomac calender it is 26/06/2011 TT weekend in Assen:(:(:(:(

Phil, it is indeed 26 of june. RC Hotwheels and HFCC have change the dates (before the whole season).
The NK at RC Hotwheels is 25 september (the last NK of this season).

Rob, je hebt vast wel wat koplamp stickers over toch;)

(Wie ben jij eigenlijk als ik vragen mag ??)

Maar met betrekking tot de koplampen,, die heb ik inderdaad nog wel (A).
Op m'n mooie wedstrijdbody zijn die zelfs met de airbrush gedaan.

Alleen ik wou gewoon even gauw een kap hebben.. Vandaar 't simpele blauw en het gebrek aan stickers ;) !!

K zal ze er de volgende keer opplakken :P

Jammer dat Deventer pas op het laatste is en niet Den Haag.. maarja 't is niet anders..
K was liever nu al naar Deventer gegaan.. dat is en blijft een mooi/leuk baantje !!

Jammer dat Deventer pas op het laatste is en niet Den Haag.. maarja 't is niet anders..
K was liever nu al naar Deventer gegaan.. dat is en blijft een mooi/leuk baantje !!

Ik deel je menning Rob, zeker nu ik in de buurt van Deventer op vakantie ben moet ik helemaal op en neer rijden-,)

Back