Topic voor : Servonaut, Beier-USM-RC en MFU en alle Besturings en Verlichtingssystemen.

Je had het wel goed omschreven, maar ik denk dat dit niet uitgesplitst kan worden, zonder de stuurunit te veranderen; en daarvan heb ik ook geen kaas gegeten :(
Cor

Hallo
Is er toevallig een mede forumlid die mooie zuivere scania v8 geluiden voor mij heeft voor in mijn usm-rc geluids module? De standaard geluiden vind ik niet mooi en ik bezit geen goede apparatuur om zelf iets op te nemen.

Evt Reacties mag ook via pb

Groetjes
Armin

dat hoop ik ook niet nee... haha
er zijn genoeg v8 geluiden op youtube enz, maar niet zuiver genoeg om ze te bewerken.

hallo boi

als jij opnames kan maken graag! ik ken diverse mensen met een v8, met en zonder brulpijp maar ik heb geen goede apparatuur hiervoor, met mijn telefoon en camera zijn deze absoluut niet zuiver! ik denk dat je meerdere mensen hiermee blij kunt maken als het je lukt!

groetjes
Armin

Ik zal us kijken of ik een mooie opname kan maken.
Heb dit nog niet eerder gedaan dus leg me uit welke geluids fragmenten je hebben wilt.
En welke type file het uiteindelijk moet zijn
Nu hopen dat mijn zwager een keer tijd heeft

hallo Boi

het gaat om de volgende geluiden,
-motor starten
-motor afzetten
-motor stationair
-motor half gas
-motor vol gas
-schakelgeluid (van bijv van de eerste naar tweede versnelling)
mischien dat iemand dit nog aan kan vullen als ik iets vergeten ben op te noemen?

het zou een Wave (wav) file moeten zijn dacht ik

is het een v8 met een open pijp of gewoon origeneel?

groetjes
Armin

Heb de oplossing gevonden :D
Na enkele uren op het net en een beetje elektronica weer boven te halen (na 15 jaar) de oplossing gevonden met een "voltage comperator"
Heb het virtueel in orde gekregen, komende dagen even verder testen maar dan live met de lm319 IC...
Ik hou jullie op de hoogte ;)

Het is een open zijpijp en hij klinkt best lekker moet ik zeggen.
Ben benieuwd wat er bij jou uit komt nico

servonaut LEDs!

hallo,

ik heb bij het monteren van van de leds in de voorbumper van mijn ScaleArt MAN TGA zwaarlasttrekker 2 beentjes afgebroken van de led voor het dimlicht, het gaat hier om de 12 volt set voor de voorbumper van servonaut, weet er iemand welke LEDs zij hier voor gebruiken zodat ik geen complete set hoef te kopen?

alvast bedankt

Je kunt voor het V8 geluid van een scania ook een mod van euro truck simulator downloaden. Alleen daar moet je het start, schakel en rem geluid of welke geluiden dan ook, uit het bestand halen... Als jullie snappen wat ik bedoel.
Meestal is het nog redelijk goede kwaliteit het enigste wat je dan nog moet doen is het mp3 bestand omzetten naar het goede bestand voor de beier module... Maar vraag mij niet hoe je dat moet doen...

hallo,

ik heb bij het monteren van van de leds in de voorbumper van mijn ScaleArt MAN TGA zwaarlasttrekker 2 beentjes afgebroken van de led voor het dimlicht, het gaat hier om de 12 volt set voor de voorbumper van servonaut, weet er iemand welke LEDs zij hier voor gebruiken zodat ik geen complete set hoef te kopen?

alvast bedankt

Je kan bij electro zaken losse leds kopen maar er zijn ook genoeg modelbouw winkels/sites waar je losse leds kan kopen
suc6

vraag 2 bij de mfu-01 regelkast

hallo beste truckers.

ik ben willem. 38 jaar oud en bezig met de volvo fh12.
ik heb het mfu setje gekocht daar zitten drie stuks bij waar je het regel kastje in kwijt kan. er is er 1 voor de scania 2 voor kinghauler. en mercedes.

welke moet ik gebruiken voor mijn volvo die tank of die lange met glad vlak er naast of dat klijne tankje. en moet je dat zelf bevestigen? dus gaatjes boren en draaid tapen.

gr willem

Laatst bewerkt:
Hallo boi

maakt niet uit, hier is niets aan te doen! in ieder geval bedankt voor de moeite!

@modeltrucker: ik begrijp wat jij bedoelt alleen zijn de bestanden die je kunt downloaden scs bestanden en geen mp3's? scs bestanden kan ik niet afspelen en dus ook niet bewerken, deze bestanden zijn om rechtstreeks in het programma ets te plakken volgens mij? Weet jij mischien waar ik de mp3 versie kan vinden, google bied niet zo heel veel hulp.

mvg

Armin

Back