Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hier was de knuppel nog niet eens helemaal onderin. Als je aan komt vliegen en je zet de flaps goed uit is het net of je tegen een muur opvliegt. Alle vaart is in één keer weg. Toch valt hij niet meteen uit de lucht als je de flaps weer langzaam ophaalt, kist is erg goedmoedig.Landen met butterfly gaat wel héél langzaam zeg. Geweldig.
Dat maakt het juist zo grappig. Ik heb me bescheurd tijdens het monteren om onze opmerkingen en oprechte verbazing.Leuk filmpje trouwens, misschien wel juist doordat men dacht niet gefilmd te worden....![]()
Ik heb ook zo'n houder met 9 rolletjes, gekregen van een vriend van me. Ideaal systeem. Geen idee waar je dit kan kopen.Die nummers op de servokabels zoek ik al langer. Heb een houder (3M) voor de rolletjes maar de nummers raken op.
Ben nu met de kist bezig, interieur maken.
Ik probeer het zo te maken dat de spullen niet kunnen verschuiven. Als de kist af is plaats ik uiteraard een fotootje.Maak je hem een beetje stevig?