Nog een paginaatje . . .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wel bijzonder dat er staat dat Mobile DTE niet voldoende is. Wij vliegen alles op Mobile DTE light.......
In de uitgave van rc jet international van dec2020/jan 2021 is een test met de jetcat p250 pro
Daarbij gebruiken ze power model jet oil van deluxe matirials een niet giftige turbine olie die milieu vriendelijk en bij verbranding geen giftige stoffen uitstoot
Deze turbine olie wordt door de meestee fabrikanten waaronder jetcat goedgekeurd voor gebruik in hun turbine's waaronder de pro
Ik gebruik het zelf ook in mijn jetcat tot volle teverdenheid.
En wil jet het zeker weten een mailtje aan jetcat is voldoende meestal binnen een paar uur antwoordt
En in de laatste uitgave van rc jet international een uitgebreide test van deze olie
In de uitgave van rc jet international van dec2020/jan 2021 is een test met de jetcat p250 pro
Daarbij gebruiken ze power model jet oil van deluxe matirials een niet giftige turbine olie die milieu vriendelijk en bij verbranding geen giftige stoffen uitstoot
Deze turbine olie wordt door de meestee fabrikanten waaronder jetcat goedgekeurd voor gebruik in hun turbine's waaronder de pro
Ik gebruik het zelf ook in mijn jetcat tot volle teverdenheid.
En wil jet het zeker weten een mailtje aan jetcat is voldoende meestal binnen een paar uur antwoordt
En in de laatste uitgave van rc jet international een uitgebreide test van deze olie
Voor diegene die pneumatic retracts hebben of kiezen . . . .
www.vspeak-modell.de/en/compressor
https://drive.google.com/file/d/1MezrW05Ntox4_qJwIxsVL19_h_-aWp8N/view
Als we toch brandstof keuzes afwegen en de voors en tegens benoemen. . . . . dan is volgend clipje ook wel interessant . .
www.youtube.com/watch?v=SIfWCWZdfuc&list=WL&index=87&ab_channel=WarpedPerception