TOPRC Voyager 110"

Schermafdruk 2021-04-24 12.06.58.png
www.digikey.nl

Producten komen wel vanuit Amerika via UPS.

2021-04-24 12.01.35.jpg
2021-04-24 12.01.39.jpg
Bekijk bijlage 435535

Laatst bewerkt:
PS. . . .

Ik word niet gesponsord . . . . geen sprake van "marketing" . . . dus ik deel slechts -ter informatie- de producten/materialen die ik gebruik . . . . advies en alternatieven altijd welkom

Gewoon opblazen en dan heb je de breedte maat .
Ik ga de zelfde tank gebruiken , en dat scheelt weer gewicht.
Had je alles als eens opgeteld ,wat je voordeel is nu in gewicht mindering.

Even een andere vraag , heb je de mogelijkheid om de onderdelen van het model te wegen , zou wel willen weten wat deze nu weegt in totaal.

gr patrick

Hoi Patrick,

Opblazen is mij helder ja, toch wil ik weten of FuelBag nog andere "ervarings-maten" adviseert alvorens ik e.e.a. definitief plaats.

Voyager is nog maar net binnen, dus we lopen er vele malen rond omheen.
Te cool om nu al uit elkaar te halen :-) maar van de week wil ik alle afzonderlijke delen gaan wegen.

Hoe ver ben jij met alle gewichten van jouw Voyager?
En heb je ergens foto's en welke uitvoering/kleuren heb jij??

Hallo Arjan, leuk dat je ook hier e.e.a. gaat volgen. Waar vlieg jij zelf mee?? Heb jij ook op dit forum ergens een (bouw)topic?

Het "bouwen" aan de Voyager valt op zich wel mee, het is meer assembleren en samenstellen :koud:
Er staan ook nog een paar andere projectjes voor de hobbytafel te trappelen om tot vliegend vliegtuig gebracht te worden, verwacht dat de TOPRC Voyager een rustige bouwvoortgang zal zijn.
Maar wat foto's zullen zeker volgen.

Groet
Rick

Laatst bewerkt:
Hallo Arjan, leuk dat je ook hier e.e.a. gaat volgen. Waar vlieg jij zelf mee?? Heb jij ook op dit forum ergens een (bouw)topic?

Het "bouwen" aan de Voyager valt op zich wel mee, het is meer assembleren en samenstellen :koud:
Er staan ook nog een paar andere projectjes voor de hobbytafel te trappelen om tot vliegend vliegtuig gebracht te worden, verwacht dat de TOPRC Voyager een rustig bouwvoortgang zal zijn.
Maar wat foto's zullen zeker volgen.

Groet
Rick
Beste Rick,

Ben eigenlijk net weer begonnen met turbine vliegen.
Was er eigenlijk 2,5 jaar geleden mee gestopt door teveel ongein.
Te veel stuk gemaakt verkeerde keuzes en was er effe klaar mee.
Heb echt alles verkocht wat met turbine te maken had.
behalve de vulstation die heb ik voor mijn benzine kisten gaan gebruiken die ik toen gekocht heb.
Maar sinds november 2020 vlieg ik met een echte trainer jr Felix met een k70 erin.
Leek me effe verstandig vliegen is geen punt maar dat verrekte landen is toch een dingetje.
En dat gaat op zich niet verkeerd hij is nog heel.
En heb een rebel hot waar ik net 2 wkn geleden een xicoy 90 voor binnen heb gekregen.
Maar deze is eigenlijk bijna gereed.
Ga deze begrenzen op ongeveer 6kg is meer als zat denk ik.
Maar dan heb ik een breder inzetbare turbine was mijn gedachte.
Ben zelf niet zo'n hele goede bouwer dus daarom kijk ik heel graag wat anderen ervan maken.
Er is altijd wel iets waarvan je denkt oké zo kan het dus ook.
En het zijn natuurlijk ook vaak prachtige modellen en dat wil je gewoon zien groeien tijdens de bouwfase.

Mvg,
Arjan

Hoi die Geoff,

Op zich even geen vorderingen, behalve "inkopen" en een moment vinden om de JetCat P250 Pro S RC bij Jautsch Modellsport te bestellen.
Ik heb nog een project op de werkbank die in afbouw wat voorrang gekregen heb. Maar zodra ook maar enige vordering gemaakt wordt, deel ik deze zeker hier op het forum.

Dank voor de belangstelling !

Met groet,
Rick

Back