Training Garderen

Zometeen is er niet eens genoeg ruimte (of genoeg frequenties ;)) om een beetje te kunnen vliegen.. Nou ja, we kunnen altijd nog in de kroeg gaan zitten :D

Wel geweldig dat een spontane afspraak (in de eerste instantie tussen Robert en mij) uit kan groeien tot een meeting waarbij half DLG-end Nederland aanwezig is :)

Wij komen met z'n tweeen. Net als Raymond heeft een van ons een afspraak in de tweede helft van de middag. Wij zullen er dus echt om, liefst voor, 10 uur zijn. Van 10 tot uiterlijk 14.00 uur rondhangen op een veld bij temperaturen rond het vriespunt is toch lang zat...

Dat denk ik ook wel Berrie ;) Als je eens een uurtje of vier staat hebben de meesten denk ik wel zulke koude tenen dat er weinig lol meer te beleven valt. Gisteren had ik het na 30 minuten al gezien buiten (maar toen had ik ook geen handschoenen aan)

Ik was even vergeten dat ik te maken had met echte "die hard" piloten :)
Wat mij betreft wordt het vier uur, als ik lol heb (en af en toe even kan opwarmen ;)) maakt het mij geen fluit uit...

-edit- hoe is het eigenlijk gesteld met de toiletmogelijkheden daar (boompjes genoeg)?

jep, ff stukkie lopen naar de dichsbijzijne boom. en koop een paar goedkope handschoenen om af te knippen. je merk vanzelf dat je niet van ophouden weet als je daar met een groep staat te smijten ;)

ik hoop dat het zaterdag was warmer wordt als vandaag... rond de middag nog even op de vliegclub geweest, thermometer stond op -7 en vluchtjes van rond de 1.5-1.45 minuten. na 10 minuten moest je wel snel naar binnen om weer op te warmen..

oja zijn er geinteresseerden voor ertensoep?? zo ja kan ik wel een gasstelletje meenemen en soep...

Laatst bewerkt:
Als iedereen even zijn voorkeurkanaaltje mailt of zijn mogelijke kanalen zal ik een indeling maken.

Scheelt omgeprik en verwarring op het veld. Met koude vinger is het sowieso al lastig zo'n kristal er in te krijgen. Kan je beter voor de kachel doen.

Back