Training Garderen

Hmm, er is bij mij ineens ook motivatie om naar Garderen te komen. Alleen hebben we net wat af zitten spreken voor 2e helft van de middag. Maar als het om 10 uur begint kan ik wel even meegooien. Jullie horen nog van mij.

Wordt nog gezellig.. Iemand een 20-liter tank in de schuur staan voor warme chocolademelk? Of is het met zoveel volk gewoon een kwestie van bij elkaar kruipen :P

Gooien met handschoenen aan zal wel niet lekker werken denk ik he.. Zie nu al uit naar bevroren vingertopjes :O

Ik moet eens even ergens een videocamera regelen, kon nog wel een een heel leerzame dag worden voor mij :) (understatement!)

rob en ik heb 4 weken geleden op garderen gewoon onze normale handschoenen gepakt en daar de vingertoppen vanaf geknript. werkt perfect hoor!

Vanmiddag nog een uurtje gevlogen met de Bonsai, heerlijk zeg, dat had ik veel eerder moeten doen.. (al sinds oktober niet meer op het veld geweest door drukte) wat werkt dat toch ontspannend, lekker smijten!

Was tot mijn verbazing - ondanks de bevroren grond - hier en daar zowaar nog wat thermiek te vinden.. Niet veel maar af en toe toch goed voor vluchtjes van 45-50 seconden. Viel me allerminst tegen! Maakt me alleen maar meer benieuwd naar hoe een fullsize vliegt..

jah zal wel kunnen maar ik als 40mhz vlieger heb daar niet zoveel aan weetje nog?
ik heb er een op bestelling en zoals het nu lijkt is die wel op tijd binnen.

:P damn ik ben echt dement vandaag.. Heb een fantastische verkoudheid te pakken en het lijkt erop dat mijn hersenen vandaag in de standby blijven..

valt me dan nog mee dat je de vluchttijden van de bonsai bij kan houden. zaterdag nog even vliegen met mn fullsize?

Tsja, de MX12 heeft geen timer maar met een eierwekker kom je een heel eind ;) Blijft alleen niet goed plakken, valt er steeds af..

En graag natuurlijk, vooral als het toestel van Theo niet zo 1-2-3 in mijn zender te krijgen is.. Of het moet zo mooi windstil zijn als vandaag (briesje) dan vliegt de Bonsai ook wel :)
Ik hou me altijd aanbevolen :)

Voor ik het wéér vergeet, heeft er nog iemand (witte) depron nodig? Heb van beide maten (3 en 6mm) een plaatje of 15 staan, mogen gewoon tegen kostprijs weg:

€ 2.15 voor 3 mm 1m2
€ 3.20 voor 6 mm 1m2

Koop ze hier af en toe bij de parketboer zodat ik wat voorraad heb (en als iemand eens iets nodig heeft). Kom met de auto dus kan makkelijk een plaat of tien meenemen voor de liefhebbers..

Back