Wees voorzichtig met Electro
Goswijn,
Van harte.....
Aan allen die willen gaan vliegen op Garderen....lees het draadje nog eens goed door vanaf het begin er zijn namelijk wel wat regels waaraan wij ons aan dienen te houden:
1. Er dient iemand aanwezig te zijn die lid is van de KNVvL
2. Er dient ook iemand de brief en vergunning bij zich te hebben
3. Parkeren aan de westzijde van het veld
Ik moet nog even nakijken of er idd met electro gevlogen mag worden,
maar persoonlijk ben ik er geen voorstander van.....ik wil niet als een betweteraar overkomen maar het heeft wel wat moeite gekost aan de kant van de KNVvL om te regelen met de Gemeente Ermelo dat Garderen als vliegveld mag worden gebruikt en dus moeten we er zuinig op zijn.
Tot nu toe werd het veld gebruikt door VV vliegers (voornamelijk F1a, F1b en chuck) en door DLGers, dit zijn echt geluidloze klassen, en electro niet...
Zoals ik al zei ik moet het nog even nakijken en misschien mag er wel met electro worden gevlogen, maar dan nog zou ik het niet doen ivm met het geluid en het beeld dat het zou kunnen geven ....je weet het maar nooit met passerende natuurliefhebbers en andere voorbijgangers die zo ie zo vinden dat we niets op de hei te zoeken hebben.....
en geloof me.....helaas zijn die mensen er en helaas weten dit soort mensen ook vaak heel goed de ingangen bij gemeenten en andere overheidsinstellingen te vinden om te klagen en voordat je het weet is er een of andere nota waarin staat dat de hei alleen door wandelaars mag worden gebruikt zolang ze maar op de paden blijven...
cheers
Bart