Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nou, Barthezzo heeft twee 1cels lipo's en een Ultramat 10 van me geleend... volgens mij is het droog morgen, een vleugje zon, alleen wat veel wind (30 km/u). Veel plezier allemaal...
Wij zullen ons gedragen zoals altijd, maar wie is in het bezit van die vergunning dan ?
Op welke naam staat hij.
Ik ben KNVvL lid dus dat is geen probleem ben in bezit van elk brevet zelfs heli en ben erkend instructeur dus dat zit wel goed.
Veel plezier mannen. Ik ga nog 2 uurtjes naar het duin om wat over het strand te fluiten voordat ik naar een afspraak moet. Er staat hier op het strand nu een kleine 5, maar dat is altijd een stuk meer dan in het binnenland. Ik vermoed dat jullie een hele aardige dag krijgen.
Nou, hoe was het? In Zwolle (40 km verderop) was het in ieder geval prachtig. En het was op het werk superstil, dus achteraf had ik rustig weggekund. Echt balen dus
Nou bij ons was het ook balen want het was gezellig, lekkere temperatuur en lekker thermisch nee zonder gekheid ik vond het een geslaagde dag ik ben in ieder geval verder gekomen foto's en filmpjes volgen
Leuk die foto's rob! Even voor de duidelijkheid dat bankje was het 'twister' bankje De rest van de mensen (3) vloog met eigenbouw.
In totaal 7 mensen aanwezig maar al met al toch leuk en het weer was heel goed , niet veel wind en droog zelfs periode met zon! :zon: Bart(hezzo) heeft ook nog foto's gemaakt die zullen er morgen opkomen.
Het weer was inderdaad stukken beter dan voorspeld, hopelijk morgen ook nog, dan kan ik tenminste ook nog even vliegen.. Hopelijk ben ik er volgende keer weer bij!
ik heb altijd van die platen met lood in kleinere stukken. is veel makkelijker als allemaal bolletjes van 0.2 gram ofzo. ik neem met malden wel wat voor je mee
ik heb aardig wat foto's gemaakt, mischien leuk en makkelijk op de f3K site ofzo? en ander even in 1 of ander online foto boek. zal er vanavond even naar kijken.
Goed idee, een soort openbaar album waar iedereen foto's in kan dumpen..
Nou ben ik alweer, één worp en ik wist genoeg. MiMi vliegt prima nu maar er staat VEEL teveel wind. Zeker een dikke 4 met flinke vlagen. Jammer, ander keertje dus.
Robert ik heb nog nooit gevlogen en gefotografeerd te gelijk.
Maar voor mij was het aan de ene kant een baal dag omdat ik er achter kwam een totaal verkeerde instellingen setup had. Heb daarom gisteren gelijk een nieuwe vleugel gelamineerd waar de servo's in de vleugel komen met andere woorden nog genoeg te doen tot de 14de