Training Garderen

ERG gezellige leerzame en leuke dag!!!
De wind was matig tot hard, de thermiek redelijk sterk maar wel turbulent en hierdoor erg lastig uit te vliegen en de daalwinden zorgde af en toe voor een mooie wandeling over de hei.

De gehele dag gealluplastdowned en zo als gebruikelijk moest iedereen weer goed z’n best doen om met de rest mee te komen. Ondanks de meestal moeilijke omstandigheden werd elke ronde door meerdere (en regelmatig door alle) piloten de 3 minuten gehaald.

Bas

Ik heb de hele dag vanuit boomtoppen naar draaiende buizerds gekeken. Ach, boompje klimmen is ook leuk. Toch wel balen...

inslagdiepte

Daar liep ik weer rond met mijn centimeter op de prachtige heide in Garderen.
Niemand heeft meegewerkt aan mijn onderzoek dat natuurlijk pas gestalte kan krijgen als er voldoende leden in de populatie van 2.4 GHz vliegers aanwezig is. Scheisse also.

Verder, prachtig weer vandaag. Morgen kan ik niet maar ik lees graag ook de Geschichten van de piloten die morgen verschijnen op de Heide.

Jan

Was weer heel leuk vandaag. En erg lastig. Sterke bellen afgewisseld met nog sterkere daalwindgebieden. Duidelijk omstandigheden waarin iedereen puntjes liet vallen. Waarschijnlijk Bas de minste. In dit soort omstandigheden kun je goed zien dat Bas een heide vlieger is.:thumbsup:

Die kun je ook zien draaien als je gewoon op de grond staat......
Als ik op de grond had gestaan was ik wel naar garderen gegaan;). Maar ik moest werken. En ik heb net mijn Spinnin' Birdy met rolroeren klaar, dus in de boom of op de grond, het blijft balen:(.

Ik stel voor om zaterdag te gaan vliegen. Zondag is vrij veel wind en wat regen. Zaterdag is het rustiger en droog.
Daarom dacht ik dat het verplaatst was :)
Maargoed, als er morgen gevlogen word en het weer lijkt redelijk te worden ben ik er ook wel vanaf een uur of.. 11?

Hoe laat gaan mensen morgen?

van de groep die zaterdag in Garderen aanwezig was had niemand plannen om zondag te gaan vliegen.
De opkomst kan dus wel eens erg tegenvallen.

Niemand die kant op, dus? Jammer. Het is best redelijk weer. 9 graden, heel licht briesje en (nu) droog.. Tsja, dan maar even mijn oefenveldje onveilig maken :)

Hmm, hier is het lichte briesje nogal stevig. Ga denk ik zo hellingvliegen. Het is wel mooi weer hier.

Back