Training Garderen

helaas

als theo/arnold wel heengaat heb ik ook zeker belangstelling! anders ben ik vervoerloos... beide dagen moet lukken maar dan gaat mijn voorkeur wel uit naar zondag

pff wordt tijd dat het december wordt,, dan wil ik zo snel mogelijk mijn rijbewijs halen zodat ik een stuk minder afhankelijk ben :D

helaas ik kan ook niet ,en Theo is dan weer eens op vakantie:mrgreen:

Allen,

Met meerderheid van stemmen is het zondag 27 september geworden (sorry Dennis!!).

11:00 uur lijkt me een goed tijdstip om te beginnen.

Bas

we komen...denk ik

Zoals het er nu naar uitziet is Frits zondag vrij. Dan komen wij ook, maar of we er al om 11 uur zijn durf ik nog niet te garanderen.

Ruud

Kan helaas niet, vrouwtje is een weekje weg en ik heb de kids.

Wel inmiddels Jeti ingebouwd in een kist maar nog niet kunnen testen!

@Peter; heb jij ook de R6 gebruikt? Al gevlogen?

@Peter; heb jij ook de R6 gebruikt? Al gevlogen?
op rcgrousp hebben ze wel al ervaring met de jeti sytemen in dlg's:

a2760827-7-DSCF2308_.jpg

This is my Twister with Jeti Duplex R6 receiver installed. Jeti system works flawlessly.

meer in dit draadje vanaf pagina 3:
Twister Build Log - Page 3 - RC Groups

Goswijn,

Heb de R7 (niet de indoor!!).

Na een half uur vliegen kan ik zeggen dat ik niet ontevreden ben.

Maar ik moet dus nog iets langer testen om er meer van te kunnen zeggen.
Zonder zenderantenne is nu nog het grootste probleem; ik heb de uncontrollable urge om steeds de antenne uit te schuiven...

Peter

Omdat ik morgen niet kan heb ik vandaag natuurlijk wel van het mooie weer genoten...

Wind kwam wel van alle kanten, was raar om in de ene bel van je af te drijven en dan in een volgende bel weer naar je toe te vliegen.

3804abe4fb5d1a5e.jpg

Volgens mij hebben jullie morgen ook goed weer.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zooo, je bent lekker bezig geweest.

Ik heb, helaas, de hele dag moeten werken aan de nieuwe badkamer. Nu, na vier weken verbouwen, kunnen we eindelijk weer thuis in bad....

Was zeker prima weer vandaag.
Vooral in het begin van de middag was het raak.
Helaas geen log, maar volgens mij kan ik die van Dennis knippen en plakken.
Op een gegeven moment maar gestopt met een bel te volgen anders had ik nog meer de maximale hoogte bij ons op het veld overschreden.
Tegen een uur of vier was het op, de wind trok aan en draaide.
Man wat een verschil leek net of er alleen maar daalgebieden waren.
Morgen misschien weer spelen, heb helaas geen tijd om naar Garderen te komen.
Veel plezier

Frans

training

Heren,

Het was een waar genoegen! lekker gevlogen, het was met name in de ochtend zeer thermisch, later werd het wat moeilijker en kregen we de scheiding tussen "de mannen" en de rest. Mads gaat vanmiddag nog plakken, hij heeft het rudderless iets te letterlijk genomen door zijn richting roer eraf te laten vliegen, maar voor de rest toch nog heel beneden gekomen.
Graag tot de volgende keer. Mads en Its

mannen, bedankt voor de leuke dag. Ik heb genoten en in de ochtend lekker wat belletjes kunnen pakken. In de middag was het idd wat moeilijker. Ik zal vaker moeten komen oefenen om ook de status van "man" te veroveren :mrgreen: @Mads, sorry voor je roertje, ik heb het niet eens goed zien aankomen anders was ik zeker uitgeweken.

Jaap

IK neem aan dat je niet gewonnen hebt in Herenthals :-(

helaas wel... ;)
ik was 12de van de 16... vond dat niet slecht,aangezien ik nog maar 2weken aan het DLGen ben :)
jammer genoeg een oerdomme keuze gemaakt en zo 300ptn laten liggen.

het was wel een leuke sfeer.

Welke is dat? Ik kan alleen de R7 indoor vinden!

Al iets te zeggen over het stroomverbruik?

Is idd die Alex aangeeft. Heb nu ongeveer 8 vlieguur erop zitten zonder enig probleem. Ik ga nu mijn andere modellen ook ombouwen.

Ik heb de grens voor het accu alarm signaal op 4,1 V gezet, vliegduur met 335 mAh accu ongeveer 2,5 uur tot eerste piepsignaal. Denk dat je dan nog ongeveer 10 minuten kunt doorvliegen voordat de eerste blocks optreden.

Antenne wel volledig haaks buigen; zodat deze haaks staat richting het model. Als je deze antenne direct richt op het model, kun je op ongeveer 300 m een reikwijdte alarm horen. De antenne haaks geeft beduidend meer reikwijdte.

Peter

Back