Trainingsdagje Den Haag

Sow, was me het dagje wel zeg! Veel wind, maar toch super gevlogen met een paar supertoffe gasten :).
Veel gezien, veel geleerd, veel lol! Doen we nog een keer!!

Hier ga ik ff mijn foto's en filmpjes op donderen. komen eraan :).

Wubbe
HPIM0262%20%28Large%29.JPG

HPIM0254%20%28Large%29.JPG

GJ
HPIM0256%20%28Large%29.JPG

HPIM0263%20%28Large%29.JPG

Ray
HPIM0267%20%28Large%29.JPG

HPIM0264%20%28Large%29.JPG

HPIM0253%20%28Large%29.JPG

Ja het was een heerlijk dagje, veel bellen en veel wind.......prima trainings dagje, met prima resultaten voor iedereen denk ik.

Ik heb er van genoten.......Wanneer gaan we weer?

G.J.

volgende keer beter! Want een volgende keer komt er zeker wel. Wat een dag :).

Thnx nog GJ voor de wijze lessen. Aan het einde van de dag ging het al een stuk hoger!
Leuk ook om de bochtentechniek eens met anderen tegelijkertijd in een bel te vergelijken!

Hier een filmpje met wat worpen+slomo.
[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Super Sietse, te gek gedaan, zie ik me zelf ook eens gooien.

Leuke herinnering aan een te gekke dag.

Bedankt.

GJ

HEEEEEE.....das mijn veldje :evil: :? :lol:

COOL gave foto's en filmpie. Stimuleert mij weer extra om mijn zwevertje af te maken.

Ruud

sietse zei:
hai ruud, heb je niet gezien ;)

volgende keer ook mee vliegen?

Als het effe kan, moet eerst nog een zwever in elkaar prutsen. Kijk maar eens in het bonsai draadje.
Wordt waarschijnlijk een bug met bonsai staart. Ga ik morgen aan beginnen.

:banana: :bye:

BTW: Zet mij maar op de Vliegende Hollander lijst (40Mhz kanaal 52 of 35Mhz kanaal 67)

Heren, het was een heerlijk dagje uit! Ik (en volgens mij jullie ook) heb het uitstekend naar mijn zin gehad. Grappig om te zien hoe iedereen zijn eigen gooi- en vliegtechniek heeft. Bart, zonde dat je er niet bij was.
Leon, zet je mij ook op die lijst? Gek gezicht inderdaad dat linkse gooien van jou.

Enkele foto's

57bHFEVBzyk[/media], ook met enkele aardige slowmo's.

Moeten we vaker doen :bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
IMG_6554.jpg

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ik zie d'r niet uit....
supermooi filmpje ook :). ik smijt idd erg laag over de grond. maar Leon ook wel zie ik nu toch!

En Raymond, het lijkt toch of er nog een knik in jouw arm blijft tijdens de worp. Naja, met de mini boeit het in ieder geval niet, want die ging gewoon lekker hoog :)

Leon, zet je mij ook op die lijst?
Tuurlijk! jij verdient het om er op te komen. Je gooit hoog en hebt ook nog een paar belletjes gepakt. Ik zet je er op!

:offtopic:
Gek gezicht inderdaad dat linkse gooien van jou
Ik speel ook tenniscompetitie, en het komt regelmatig voor dat tegenstanders halverwege of pas na de wedstrijd pas door hebben dat ik links ben. "Er was wel wat met mijn slag. Het zag er anders uit". Maar ze bedenken dan niet dat ik mijn racket in mijn andere hand heb (en met mijn forehand in hun backhandhoek speel)

Leon

Mooie actie fotos, en filmpje....Die rot pet ook steeds!

Nu ik er over nadenk zijn wij het MX12 team.

GJ

Leon, als ik op de link van WIEWATWAAR klik, zie ik trouwens helemaal niks. Alleen een link naar de lijst met kanalen
Ja, die pagina klopt niet helemaal (moet ik nog naar kijken :oops: ). Hij verschijnt niet in FireFox, maar wel in Internet Explorer (die is niet zo kritisch)

Ha,

dat is toch echt MIJN veldje :-)
Ik heb daar jaren VV gevlogen toen ik nog in Nootdorp woonde. Alleen toen stond dat kantoor er nog niet met die vogel op het dak. Ideaal, elke avond het veld op om te vliegen. En dan komen de wedstrijdresultaten ook. Ik mis dat nu wel hier in Driebergen (moet nog steeds een boer vragen).

Leuk dat er nog steeds goed gebruik van wordt gemaakt en ik hoop dat dat nog lang zo mag blijven.
Hebben jullie die 'VIP box' ook gezien (bovenste etage van de sportschool aan de westkant)? Nog publiek ook dus.

Veel plezier!!!

Ik zou graag ook eens met mijn Sputnik zo'n werpdaagje meemaken! (Omgeving Den Haag is goed te doen) Om de sfeer te proefen, te kijken hoe andere (modellen) vliegen. En uiteraard om te leren!

Wanneer wordt er weer zo'n meeting gehouden? En zou ik dan ook mogen komen?

We weten nog niet wanneer, maar iedereen is natuurlijk welkom.

Door de weeks is denk ik erg moeilijk voor de meesten, anders een dagje in een weekend plannen misschien?

GJ

Back