Trainingsdagje Den Haag

Het ziet er momenteel niet best uit, maar in de loop van de dag lijkt het beter te worden en neemt de wind af.

Even afwachten maar....... ik gok dat het vanaf een uur of twee beter wordt.

GJ

Nou, sta je daar in je eentje.... :(.

ok ok, af en toe nog wat regen, maar sjips hé, wat zuigen die wolken! Heb een paar uur staan smijten. Mijn ouders zouden een dagje weg gaan en konden me dus brengen en halen. Alleen wilden ze nu alweer terug. Dus zit ik nu weer thuis.

Ik heb zo'n idee dat het steeds beter word, dus misschien dat ik eind van de middag alsnog weer ff ga.

weet iedereen wel waar het is?

Ik kom vanmiddag nog wel ff. denk over een uurtje, anderhalf uur.

Voor de duidelijkheid voor wie nog niet geweest is. Het is vlakbij een station (denk nootdorp). Flink stuk open met 1 gebouw met een grote vogel erop (meeuw, of als je van de andere kant kijkt net wat anders). Voor dat gebouw kan je een zandweggetje op die je doorrijd tot je bij 2 gemaaide veldjes komt.

Moet lukken toch?

Ja het was fantastisch vliegweer, ongelofelijk als het
weer van vanochtend in ogenschouw neemt, heerlijk
lopen smijten en vliegen. :D
Cheers

Bart

PS: Sietse, Han vond de elektro zwever van jouw sub zero cool.. :)
(hij praat wel vaker zijn papa na)

Dat veldje in Den Haag is helemaal super duper. Zelfs met de Gambler vet in de thermiek gezeten. Kan ik iedereen aanraden daar eens te gaan kijken. Landen is er niet te moeilijk, ...... alleen er is wel een sloot.

Groeten,

Hans Knippels

5 juli kan ik 's morgens wel even komen, moet rond half 2 weg om nog te werken (mag nog even naar Kreta). Maar de weersvoorspellingen zijn niet best.

probeer anders ff wat mooi weer mee terug te smokkelen vanuit Kreta voor de volgende meeting :).

Ik zie wel hoe het weer word...

Gisteren ook op Kreta geweest, het was er "slechts" 30 graden. Maar helaas, het vrachtruim zat al vol met koffers 8) .

Hoe laat komen mensen vliegen donderdag? Ik ben er bij goed weer denk ik even na tienen. Ik moet helaas om half twee weer weg.

Sietse, weet jij hoe de conditie van het veld is na alle regen van afgelopen dagen? Op 'ons' veldje in Zwaanshoek is het behoorlijk soppig.

Back