Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
sietse zei:hai ruud, heb je niet gezien![]()
volgende keer ook mee vliegen?
Je bedoelt op de Wie? Wat? Waar? lijst op www.f3k.nl? Ja, maar dat gaat zo maar niet. Eerst eens een keer smijten, en dan zet ik je er op :wink:Zet mij maar op de Vliegende Hollander lijst (40Mhz kanaal 52 of 35Mhz kanaal 67)
Tuurlijk! jij verdient het om er op te komen. Je gooit hoog en hebt ook nog een paar belletjes gepakt. Ik zet je er op!Leon, zet je mij ook op die lijst?
Ik speel ook tenniscompetitie, en het komt regelmatig voor dat tegenstanders halverwege of pas na de wedstrijd pas door hebben dat ik links ben. "Er was wel wat met mijn slag. Het zag er anders uit". Maar ze bedenken dan niet dat ik mijn racket in mijn andere hand heb (en met mijn forehand in hun backhandhoek speel)Gek gezicht inderdaad dat linkse gooien van jou
Ja, die pagina klopt niet helemaal (moet ik nog naar kijkenLeon, als ik op de link van WIEWATWAAR klik, zie ik trouwens helemaal niks. Alleen een link naar de lijst met kanalen
kuip zei:anders een dagje in een weekend plannen misschien?
GJ