Trainingsdagje Den Haag

Ik dacht ook dat het om vrijdag ging. Laat even weten als het donderdag is, dan kan ik op weg naar mijn vakantieadresje misschien nog heel even langs komen (ff half uurtje meegooien?). Ik rij er bijna langs.

okidokiedo! haha, iedereen stressen.
Ik had gewoon ff geen flauw idee meer eerlijk gezegd en te lui om in mijn agenda te kijken :).

Vrijdag it is then!
komt wel wat wind volgens mij, maar dat zijn we zo langzamerhand wel gewend....

windkracht hoeveel komt er vrijdag dan?? ik hoop toch wel dat ik even met me felix kan vliegen :P
ik kom ook :D:D

wind 11/12 knopen Noord. ziet er wel goed uit verder. Als het goed is blijft het zelfs wel droog! :D.

es kijken wat we meekrijgen op de fiets. Vertrekken rond 9:30 als het weer goed is. IK kan er dus in 30 min zijn, alleen rijd philip mee, dus hoop ik rond 10:30 er te zijn ;) haha.

Dan sluit ik om een uur of 11:00 aan.

Ik heb dan bij me:
  • De nieuwe OFA (van 215 gram, ideaal voor die wind :lol: )
  • Huron met nieuwe kruis-staart
  • Misschien versie 0.0.1 ß van de F3K timer (kijken of ie stoort)
Tot morgen!

Leon

cool!, maar mijn mobieltje heeft zelfs geen trilfunctie, dus denk niet dat die timer erop kan :(.

Ben wel benieuwd naar je nieuwe OFA en de huron met eindelijk een fatsoenlijke staart :).
uuh 215 gram??? mhh... naja moet lukken met die wind idd. :)

het was een super gezellige dag!!! :D bedankt Bart en sietse dat ik met jullie dlg mocht smijten !! :D

philip

Filmpje!

[video width=640 height=480:991fbf56ea]http://www.leonwubbe.nl/media/TrainingsdagjeDenHaag10-08-2007.wmv[/video:991fbf56ea]
(laat hem even rustig laden voor dat je hem bekijkt, hij is 16 Mb)​

Link!

Leon

Ziet er goed heren !

En zo te zien en te horen hebben jullie veel plezier gehad.

Johnny

Back