trainingsschema...

Discussie in 'HLG/DLG/F3K' gestart door bieze, 20 okt 2017.

  1. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    Juist. op een gegeven moment, ik spreek hier voor mezelf, is juist het snel kunnen schakelen tussen die 2 zaken een heel belangrijke factor. Je moet als het ware jezelf ''aan en uit'' kunnen zetten;) Echter zeg ik er wel bij dat pas op vrij hoog niveau en dan ook alleen in bepaalde situaties kan zoiets van doorslaggevend belang kan zijn. denk aan de fly-off's, of als 2 of meer piloten ''vol'' staan en de druk komt kijken na 8 ronden, wanneer de zenuwen gieren kan je met verstand zegevieren;).

    Maar nogmaals, gewoon relaxed mee vliegen is ook leuk, maar sta je op een punt dat je niks onder doet ten opzichte vd toppers en toch kom je elke keer net niet in de top 3, dan is het wellicht de moeite waard om je hierin wat te verdiepen. Als je dat tenminste wil, die top 3....;)
     
  2. bieze

    bieze

    Lid geworden:
    17 jun 2014
    Berichten:
    317
    Locatie:
    Ranst
    Dat was het plan, maar het forum neemt geen .xlsx bestand aan.
    Als je je gometal mailbox nog hebt, zit het daar nu in...

    Als iemand het schema ook wil in exel, stuur maar een PM met je mailadres.
     
  3. bieze

    bieze

    Lid geworden:
    17 jun 2014
    Berichten:
    317
    Locatie:
    Ranst
    Veel motorrijders zullen het herkennen als 'in the zone'...
    Dikwijls ervaren als je een dagje in de ardennen aan het rijden was, met een gelijkgestemde. Het gaat vlot, bochtjes gaan als vanzelf, informatie komt binnen en wordt opgenomen en toegepast... Op het eind van de dag ben je heel inspannend aan het rijden (gefocust) geweest maar het kopje is helemaal leeg (relaxed)

    Ik hoop dat ooit nog eens te bereiken met DLG...

    Ik had al gemerkt dat ik heel hard gefixeerd was op mijn vlieger en daardoor ik het meeste in mijn omgeving niet opmerkte, tenzij een coach/timer me erop wees. Dus da's teveel focus voor te weinig relax...




    Wat denken jullie van de punten die ik aan 'een goeie' heb toegekend? Oftewel schat ik het redelijk correct in? Zouden jullie andere eigenschappen meer prioriteit geven?
     
  4. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    Met plezier nooit, never opgeven. met die eigenschap kom je verder dan talent.
     
  5. Gerben

    Gerben Forum veteraan

    Lid geworden:
    22 mrt 2003
    Berichten:
    5.557
    Locatie:
    Rotterdam
    Bij gebrek aan talent moet je gewoon hard werken om je doel te bereiken :)
     
    specialpainter.nl en jaap27 vinden dit leuk.
  6. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    wellicht is dat wel de truc, hoewel ''werken'' mij niet direct plezierig in de oren klinkt;) in mijn geval vind ik het vliegen zo leuk dat ik dat gewoon erg vaak doe. en als je dan de zwakke punten ff een uurtje oefent gaat je vooruitgang vanzelf.
     
  7. bieze

    bieze

    Lid geworden:
    17 jun 2014
    Berichten:
    317
    Locatie:
    Ranst
    Soms kan 'werken' ook leuk zijn...

    De boer heeft het maisveld achter mijn tuin, wat hij anders vol DLG-onvriendelijke stoppels liet staan, los gereden en er komen nu allemaal groene sprietjes boven. Dus ik heb er goeie hoop op dat het volgend jaar hooiland wordt! Dat klinkt bijna hetzelfde als DLG veld!
     
    specialpainter.nl vindt dit leuk.
  8. DeltaMike

    DeltaMike

    Lid geworden:
    29 jun 2004
    Berichten:
    203
    Locatie:
    Bennekom

Deel Deze Pagina