Traxxas 1/16 e-revo Topic!

Wie kan mij vertellen hoeveel de Push-rods van de Slash korter zijn als die van de Revo? Ik wil namelijk mijn Revo verlagen en misschien dat dit een optie is.

Bedankt.

ff kijken bij de manuals van beide auto's en je weet het

de lengte staat niet in de manuals ;-)
maar ik heb ze van de slash opgemeten = 50.5mm hart tot hart of 54.2mm totaal lengte

@ Mc Savage; de revo heb ik hier niet maar dat wil `n ander vast wel ff opmeten,.... oh nee, dat kan je zelf ook ;-)

de lengte staat niet in de manuals ;-)
maar ik heb ze van de slash opgemeten = 50.5mm hart tot hart of 54.2mm totaal lengte

@ Mc Savage; de revo heb ik hier niet maar dat wil `n ander vast wel ff opmeten,.... oh nee, dat kan je zelf ook ;-)

idd , maar als je het traxxas nummer hebt en even bij bv tower hobbies kijkt, heb je alle gegevens;),
:rolleyes:

Hallo,
Ik heb steel driveshafts gekocht voor de e-revo omdat de plastic shafts al snel kapot waren. Nu moet je om die dingen te installeren ook de diff openschroeven. Dit lukt niet, inbus draait alleen maar rondjes en kan geen grip krijgen.
is hier nog iets aan te doen of moet ik een nieuwe diff kopen ?
Heb de bijgeleverde inbussleuteltjes gebruikt.

bedankt

probeer de inbus boutjes goed schoon te maken. Waarschijnlijk zit er wat zand in het kopje, waardoor de inbus niet goed past. Kijk ook even naar het sleuteltje zelf. Is die niet afgesleten?
Als niet meer helpt, kan je met een goed boortje proberen de inbus kop weg te boren. Let wel op de warmte die vrijkomt. Als je te wild bezig gaat, zal het plastic onder de boutkop smelten

Ik niet wat hij met die revo heeft gedaan, maar zo hoog staat die standaard niet. Schokbrekers soms helemaal ingedraaid?

Met een setje kortere en stuggere veren staat is mooi vlak. Je moet natuurlijk wel een veerweg hebben voor de skidplate op de grond zit....

Als je goed kijkt zie je dat er iets van een blokje/potje of iets dergelijks onder staat...

Anders zakt de auto ook wel door z'n vering zodra je je hand erop legt ;)

dag allemaal

sinds 2 weken ben ik trotse eigenaar van een revo vxl! normaal rij ik 1/5, dus was op zoek naar iets kleiner. Ben dan maar overgegaan tot de aankoop van dit prachtig wagentje. Echter na 1 dag was het al prijs! Esc stuk. Kon aan mij gelegen hebben, maar zou toch snel zijn. Heb 1 klein vraagje eigenlijk (ben de topic beginnen lezen, maar ben tot aan p71 geraakt en dacht, ga het gewoon even snel vragen)

Heb samen met de wagen nog 2 extra bat gekocht van bionic (1600mah) en een serie connector. Nu mijn vraag: als ik de speed pinion installeer als ik in serie rij, mag deze dan ook blijven staan als ik op 1 enkel battery wil rijden?? Of moet ik altijd die tandwielen veranderen?

als ik jou was zou ik met 2 dezelfde accu's rijden. de speed pinion kan je er altijd opzetten. (alleen eraf halen als de temps heel hoog worden)

heb 2 bionics en 1 extra van traxxas zelf. Maar ik kan de speedpinion dus laten staan ook al rij ik maar op 1 bat. Heb er nu wel een koelsysteem opgezet van ansmann. (kwestie van mijn esc niet meer te laten opbranden)

welk is de max temperatuur eigenlijk voor dat de esc volledig dood is?

Welke 3S LiPo's gebruiken jullie allemaal?

Wil eigenlijk nog twee keer 3S LiPo's bestellen voor in parralel te rijden.

EDIT: Na wat zoekwerk boven de onderste er wel goed uit:

ZIPPY Flightmax 1500mAh 3S1P 20C (100*34*21 / $9.99) Helaas op BK.

Laatst bewerkt:
Back