Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ -Stanley-
als je een keer zin hebt om te rijden, kik dan eens hier: [106811] rijders-offroad-omgeving-zwolle
Oke, dan wordt het denk ik dit:
Kan deze powersupply met die imax?
HobbyKing Online R/C Hobby Store : HobbyKing Power Supply 100~240v 5A
Imax B6:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : IMAX B6 Charger/Discharger 1-6 Cells (GENUINE)
Wil denk deze 2 accu's nemen, omdat deze uit hongkong zijn:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 2200mAh 2S 20C Lipo Pack
Dit zal dus totaal worden van 75 dollar ongeveer met verzenden. Is 52 euro ongeveer. Maar je kan 30% declareren bij HK als je een mailtje stuurt met je ordernummer, dus dan zal de pakketwaarde iets van 18 euro zijn, dus geen douane zal erbij komen denk ik.
Is alles dan zo goed? Dan ga ik ze denk ik vanavond bestellen.
Welke connectors moeten er nog bij voor de traxxas connecter? Zowel bij de zippy als de turnigy, want ik bestel ook nog 2 zippy's.
Oke, dan wordt het denk ik dit:
Kan deze powersupply met die imax?
Welke connectors moeten er nog bij voor de traxxas connecter? Zowel bij de zippy als de turnigy, want ik bestel ook nog 2 zippy's.
Traxxas female connectoren (item nummer TRX3080) op de lipos solderen is de beste optie.
Jawel, maar de imitatie connectors zijn wel stukje minder van kwaliteit, zelf gebruik ik de imitatie voor bv laadkabels te maken, maar op de packs en in de auto's prefereer ik toch de 'echte'. Met name het 'contact laagje' is van betere kwaliteit bij de originele.
Bestellen in China is niks mis mee, maar kijk goed naar het prijsverschil en levertijd, Duitsland is welleswaar een paar euro (veel meer scheelt het echt niet) duurder, maar dan heb je ze ook met een paar dagen in huis. Vanuit China kan ik uit ervaring vertellen dat het vaak meer dan 3 weken duurt (met name douane duurt lang vaak).
Met lipo 2S is het zeker een goed idee om speedpinion te plaatsen, topsnelheid scheelt maar weinig, trekt veel beter op en de spullen worden veeeeel minder warm.
Ik zou ff verder zoeken naar een lader die wel op voorraad is in Duitsland.. 3 a 4 weken midden in het seizoen zou mij veel te lang zijn![]()
Met papiertje stel je de afstand af tussen spur en pinion.
Gewoon ertussen doen, dan vastzetten, daarna haal je het papiertje ertussen uit en zou de speling minimaal (de dikte van het papiertje) moeten zijn.