o ,zo bedoel je,
ben jij ook van plan misschien er eentje te gaan kopen?
ben jij ook van plan misschien er eentje te gaan kopen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
heeft al iemand de slash 1:16 gespot hierro in nederland in een rc winkel?
of moeten toch weer buiten de EU gaan?
300 euro voor en mini slash.. hmmmm ik vind het een hoop geld
voor dat zelfde geld rijd je een "grote" slash brushless. alleen geen 4wd.
300 euro voor de mini revo , tja, voor de "grote" revo betaal je veel meer als 300.
dus qua auto voor je geld, zou het de 1/16 revo worden
300 euro voor en mini slash.. hmmmm ik vind het een hoop geld
voor dat zelfde geld rijd je een "grote" slash brushless. alleen geen 4wd.
300 euro voor de mini revo , tja, voor de "grote" revo betaal je veel meer als 300.
dus qua auto voor je geld, zou het de 1/16 revo worden
Ik vind 300 euro ook érg veel voor zo'n ding. De VXL set zal wel tamelijk waardeloos zijn, dus dan moet de auto erg degelijk zijn. Maar dan nog is het té veel geld IMO...
Dat de vxl waardeloos zal zijn valt denk ik wel mee .... Heb zo'n vermoeden dat er onder het Traxxas buitenkantje gewoon een CC binnenwerkje zit
En CC staat nou niet bepaald als slecht te boek......
Er bestaat ook nog zoiets als oem producten
De MMM is niet voor niks op de ERBI beland ....
Mijn vermoeden is dat er gewoon een CC Micro Pro of Sidewinder in een Traxxas behuizing is gestopt , waarom zelf het wiel opnieuw uitvinden als dat allang is gedaan :?:
Rebranding van spullen is niks nieuws in de modelbouw....
Om een idee te krijgen m.b.t. OEM moet je maar eens de Speedpassion Silver Arrow 1/8 regelaar en de Hobbywing EZrun 150A regelaar goed bekijken
Het weglaten van de pc verbinding heeft denk ik te maken met de kosten laag houden en het idiotproof maken![]()