Traxxas 1/16 e-revo Topic!

Ik weet niet hoe de duinen eruit zien en hoe los en grof het zand is. Ik heb filmpjes gezien waarin de MERV in wat los zand rijd met stock bandjes en dat ging redelijk goed. Houd er wel rekening mee dat het een stuk zwaarder zal zijn op je electronica en dat je de temps goed in de gaten moet houden.

Vandaag mijn pakketje gekregen. Helaas krijg ik de Turnigy 3S 1600mAh 20-30C LiPo niet passend. Is dit een kwestie van stevig doorduwen of moet ik hier ook nog een kleine mod voor uitvoeren?

Lees nu op de HK site de volgende ''review'':

Customer Rated
Adonnay |

Yes, about 22mm thick. Bought them when they were still measured incorrectly... that's why they only get 3 stars, because for me it's now wasted money.

I wanted them for the new E-Revo VXL (1:16). No, they don't fit.

Hej ,

En kan je de lipo's mss niet ergens anders plaatsen ? Omdat ik lipootjes heb die niet erg lang meegaan zou ik mijn gewone 1/10 lipo er willen opzetten. maar dan wrs ergens in de body als er plek is.. iemand al geprobeerd ?

En zijn de lipoos echt veel te groot of passen ze nu juist niet ?

Is het wel te doen om met zon klein monstertje door de duinen te scheuren of raden jullie dit af?

Vind het toch moeilijk rijden in duinen met sandpaddles(van firestorm gebruikt en was ook enkel achteraan) maar gewone offroad bandjes ga je voor geen meter vooruit.
Op strand zelf wel nog te doen met de sandpaddles maar is toch ver van de fun die ik heb met mijn firestorm in de duinen.
Misschien met sandpaddles voor revo vxl of ander 1/16 autotje maar weet ook niet welke dan.

Vandaag mijn pakketje gekregen. Helaas krijg ik de Turnigy 3S 1600mAh 20-30C LiPo niet passend. Is dit een kwestie van stevig doorduwen of moet ik hier ook nog een kleine mod voor uitvoeren?

Lees nu op de HK site de volgende ''review'':

Customer Rated
Adonnay |

Yes, about 22mm thick. Bought them when they were still measured incorrectly... that's why they only get 3 stars, because for me it's now wasted money.

I wanted them for the new E-Revo VXL (1:16). No, they don't fit.
Iemand een oplossing voor bovenstaande, ik meende dat deze zou passen.

Nu volgende ''probleem'':

Wat denk je? Diffs naar de *****?

P1050192.JPG

Lagers voelen en zien er nog goed uit. Behuizing zitten geen scheuren in zover ik kan zien. Zouden de spiderdiffs het begeven hebben ?? Is dit een veel voorkomend probleem ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Heey!!

Kan de spektrum DX3E op de mini revo??
En dan bedoel ik deze:
Spektrum RC
Maar kan die onvanger ook in de box?
Deze dus:
SR300 DSM 3-channel

Greetzz,

Ruud

De ontvanger is vrij klein dus zou er perfect moeten inpassen..

Dank je:)
Weet iemand ook of deze zender op meerdere auto's kan functioneren?
En ik heb laatst de twee voorste draagarmen onder gebroken.
Zal ik nu de RPM of de standaard armen van Traxxas kopen?
En als het de RPM versie word, waar kan ik die dan kopen?

Alvast bedankt,

Ruud

Ik zou voor RPM gaan. Waar kopen : Google kan je daar vast bij helpen.

Ik heb mijn diff clicking opgelost, nu nog mijn 3S probleem?? Niemand die me daar mee kan helpen ??

als je het niet erg vind om je chassis te verbouwen, zou ik hem warm maken met een verfstripper, en de bovenkant iets oprekken zodat de lipo er tussen kan.
nadeel is dan wel dat de ontvangerbox neit meer dicht zal zijn. en evt de ESC ook neit mooi meer past als je die kant ook oprekt.

Heey!!

Ik kan niks vinden over de RPM draagarmen op google.(in de NL dan hé)
Weet iemand een goede site in de EU?
Modelsport uk ofzo?

alvast bedankt,

Ruud

persoonlijk zou ik ze gewoon bij liquid bestellen maar als je perse EU wil dan... ik heb wel goede dingen over modelsport uk gehoord en ze zullen je vast goed kunnen helpen...

persoonlijk zou ik ze gewoon bij liquid bestellen maar als je perse EU wil dan... ik heb wel goede dingen over modelsport uk gehoord en ze zullen je vast goed kunnen helpen...

Ja ,maar dan zit je wel met de invoer kosten enzo...
en ik heb nog wat dingen gezien op modelsport...
Is er BTW ook een binnen body voor de Merv??
ik vind namelijk dat hij nog best wat zand naar binnen werpt,
en ik heb niet echt zin om elke keer de auto helemaal schoon te maken.

Greetzz,

Ruud

Back