Traxxas 1/16 e-revo Topic!

Dus... Je hoeft alleen het ene tandwiel 28T te verwijderen, 23T opzetten, en je kunt de serie connector gebruiken?

@ DH, uit mijn hoofd wel, maar pin me hier niet op vast ;)

@ js922, dat wordt aangeraden. Maar controleer alsnog altijd de temperaturen (koop een TEMPGUN!).

@Nard Cox, Dat ga ik denk ik doen, maar kan ik niet beter een koeler kopen? Trouwens hoeveel graden mag hij worden?

Nee, een TEMPGUN is één van die dingen die je gewoonweg nodig hebt, zelfde als inbus gereedschap en een soldeerbout.

Max temps die ik zelf aanhoud: Motor en ESC 60c
Max temps die ze mogen hebben liggen hoger, volgens mij op 80c, maar dat is niet goed voor de spullen!!

Volgens mij word de motor niet heet door het vertanden maar door de regelaar...
(omdat de regelaar ook heel heet word en dicht tegen de motor aan zit...)
Of koelt de regelaar ook af als je een auto lichter vertand?

Laatst bewerkt:
Wat probeer je eigenlijk te zeggen, ik snap er niets van. Probeer eens volledige ABN zinnen te formuleren ;)

Hoe dan ook : Zowel de motor als de regelaar (ESC) kunnen te warm worden door een verkeerde gearing!

Daarom is het proberen van verschillende gearings plus het meten van de temperaturen bij elke gearing erg belangrijk. Zo kun je de optimale gearing vinden. Doorgaans wordt 23/50 veel gebruikt, ik gebruik deze ook en geen temperatuur problemen op 2S.

Wat probeer je eigenlijk te zeggen, ik snap er niets van. Probeer eens volledige ABN zinnen te formuleren ;)

Hoe dan ook : Zowel de motor als de regelaar (ESC) kunnen te warm worden door een verkeerde gearing!

Daarom is het proberen van verschillende gearings plus het meten van de temperaturen bij elke gearing erg belangrijk. Zo kun je de optimale gearing vinden. Doorgaans wordt 23/50 veel gebruikt, ik gebruik deze ook en geen temperatuur problemen op 2S.

Huh dit is toch ABN??

Nee, dat is geen ABN.

Volgens mij word de motor niet heet door het het vertanden maar door de regelaar... (dit slaat inhoudelijk nergens op)
Of koelt die (wie is die, de motor of ESC?) ook af als je een auto lichter vertand?

Nee, dat is geen ABN.

Volgens mij word de motor niet heet door het het vertanden maar door de regelaar... (dit slaat inhoudelijk nergens op)
Of koelt die (wie is die, de motor of ESC?) ook af als je een auto lichter vertand?

Oops ik had hem later geedite(is dat een woord?) en toen had ik niet echt opgelet...
Maar mijn regelaar word heel het en volgens mij word de motor daar ook heel het van.
Ik dacht dat de motor daar ook heel het van word.
Ik wist ook niet dat de regelaar ook afkoelt of warmer word door een andere vetanding.

Heeft iemand een idee wat er op LiquidRC aan de hand is? Ik krijg maar 5 onderdelen voor de MERV en 7 voor de Rustler... :confused:
Tevens zijn ook een heleboel merken weg zoals CC etc...

Hey DH ik ook! Heb ze net een mailtje gestuurd... Normaal reageren ze nooit, eens kijken of ze dat nu wel doen. Ze moeten het (denk ik) vanzelf gaan merken.

Back