Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou zeggen, loop effe bij de modelbouwwinkel langs. Die hebben vast setjes met verschillende maten en kosten amper een paar euro.
Ik heb goede ervaringen met de shim setjes van 3-racing. Zitten 30 shims in van dikte 0.1.0.2 en 0.3mm, 10 van elk. Daar moet je een eind mee komen.
Heel simpel, gewoon rechtop zetten met dop ervanaf. Na een paar uur zul je zien dat alle bellen weg zijn. Ligt een beetje aan dikte olie hoelang het duurt.
Als je zoekt naar ASC21141 (de set die jij beschrijft), kom je het meest in de VS uit. Lijkt erop dat je moet wachten of een alternatief moet zoeken.Ok net even gereden met 1 van mijn rally's, klikkende diff moest er eens van komen en dat is dus nu.
Welke shims zijn het makkelijkst aan te komen? Heb veel gelezen over shims van team associated Shim Set for Differential. Four shims, .324 x .409 x .005 S.S. shim
Maar hier iets terug ook van 3 racing en deze heb ik nog niet tegengekomen op het net.
Mijn LHS verkoopt voornamelijk tamiya,kyosho en traxxas dus team asso zal ofwel niet lukken ofwel te lang naar mijn zin duren. Zijn hier andere opties voor dan de 2 die ik opnoem? Of heeft er iemand van jullie wat dat weg mag?