Traxxas 1/16 Slash Topic

was voor de korte ontvanger draad spektrum, kwam anders net onder de motor uit en met evt. storingen wilde ik dat risico niet nemen.
;)

Op het risico van een berisping voor dubbelposten:
Vandaag even in de pauze van de rallycup kunnen ragen met de 1/16 met midden diff. Ik zou stekkeblind worden als je daarmee de slashes 1/10 niet het snot voor de ogen jaagt. Wat ging dat dingetje daar tekeer zeg. Ik had er helaas geen transponder inzitten, want dan had ik het met de ronde tijden kunnen laten zien.
Zou echt en hele leuke klasse zijn, zeker op de circuit's waar ook de rallycup neerstrijkt. (ook voor slash 1/16 overigens). Is daar echt geen animo voor?

gefeliciteerd met je aankoop, ga je veelplezier aan beleven, misschien de volgende stap : Lipo's??? zijn vaak goedkoper dan de powerpacks en geven een langere rijtijd....:cool::cool:

Ziet er Goed uit!
Als je interesse heb ik hier nog 2 ongebruikte zippy liggen 2c 2200mah met traxxas conectoren.
Pb maar bij interesse.

baja vw bug kap

ook een leuk alternatief als body voor de slash:

de proline vw baja bug kap , staat bij voor de e-revo maar past ook op de slash....

nog te doen: achterbumper inkorten (dichter bij de body) of weg laten of de spoiler van de e-revo erop zetten.
:cool:
DSC08630.jpg

DSC08631.jpg

DSC08632.jpg

DSC08633.jpg

DSC08634.jpg

DSC08635.jpg

Laatst bewerkt:
opzich een mooie kap, maar vind het niet zo mooi dat die bumpers nu zo ver uitsteken;) vooral de achterbumper, voor gaat nog wel vind ik..;)

nope, gaat vanaf de ontvanger naar de antenne buis en dan ongeveer 4 cm omhoog , blijft onder de kap

Weet ik dat ook weer;)
Ik heb namelijk een weekje geleden een Spektrum DX2.0 besteld met een SR300.
Om eerlijk te zijn vind ik 'geen antenne' er iets beter uitzien dan met:mrgreen:

mooi kapje voor de slash,die komt er bij mij ook op.
heb pas een 2e handse op de kop getikt.
dus mischien nog de erevo spul erbij,kan ik hem mooi eens ombouwen.

Back