Traxxas 1/16 Slash Topic

@kippesoep

Misschien banden met minder grip proberen?

Grts,

iid , andere banden geprobeerd nu ...... gaat al veel beter ..... ben er inmiddels wel achter gekomen dat de "stock" niet echt fijn zijn. Heb in middels ook een grote slash 4 x 4 en met andere banden rijdt hij al vele malen beter

Je kunt hem niet op lipo stand zetten als je 2x 7.4 volt zet. De regelaar kan slechts totaal 11.1v aan totaal. Dus 2x 2S werkt niet en dan krijg je inderdaad vuurwerk!

mmmm vreemd, ik rijd met 2s zippy's 2200 en heb de esc ook op de zgn "lipo safe" staan en nergens last van.

gisteren met vol goede moet mijn diff's gevuld.
wijt blijkt nu ..... ze zijn zo lek als een mandje .............. zowel voor als achter.
is dit normaal of niet.?
stomme vraag van mezelf, lijkt me niet dat dit hoort.
Iemand al ervaring met het kopen van nieuwe ..... lekken die dan ook .... of heeft de vorige eigenaar lopen kloten???

gr

iid , andere banden geprobeerd nu ...... gaat al veel beter ..... ben er inmiddels wel achter gekomen dat de "stock" niet echt fijn zijn. Heb in middels ook een grote slash 4 x 4 en met andere banden rijdt hij al vele malen beter

inmiddels weer verandering in wielen en banden ..... heb een setje van 4 banden/velgen bij PK meegenomen ...... rijdt nu super .... moet echt raar doen om hem te laten rollen

Welke bandjes zijn het geworden?

hier zijn ze dan

Gekocht bij PK. Zijn voor een Revo en zitten per 4 verpakt. Alleen nog lijmen en dan op je auto zetten

full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo
ik ga van iemand een slash 1:16 in onderdelen overnemen om hem helemaal op te bouwen.
weet iemand er een leuk motorsetje bij die ong. even hard gaat als het standaard vxl setje
ik kan ook een vxl setje overnemen voor 35 euro maar ik hoorde dat de esc van de vxl setjes wel eens problemen gaven.
is dat zo?
grtz niels

ik heb er zelf nog geen last van gehad,of het is me eigen schuld geweest dat me esc kapot ging.

dus die vxl setjes zijn in mij ogen gewoon GOED totdat je er misbruik van gaat maken.

oke dan weet ik wat ik doe.
weet iemand nog goede lipo's die erin passen.
passen er ook gewone nimh accu's in?
grts niels

Er passen lipo's als Nimh packs in, echter zijn er wel maximale afmetingen voor , dus zit er de standaard traxxas nimh pack bij, die past erin andere niet , dus bv de accupack die wordt gebruikt in 1/10 auto's zijn weer te groot , kijk anders even op de traxxas site of bv bij pk racing , daar staat genoeg info over .....
Ook even het topic doorlezen geeft ook goede indeeén over welk type lipo en of nimh packs.
Suc6

ik heb een paar vragen over het laden van 2 1800mah accu's van 7,2 volt.

kan ik deze tegelijkertijd laden met de hype ultrapeak 4 snellader? dus met serie kabel.

en op hoeveel ampére (a) zouden deze per stuk en in totaal opgeladen moeten worden? de lader die ik gebruik heeft een keuze tussen 1a, 2a, en 4a

graag hoor ik het

Back