Summit met aanlopende aandrijfas
Hallo,
ik heb een nieuwe mini summit vxl gekocht. Zowel mijn zoons als ik hebben er veel plezier mee. Maar... De linkeraandrijfas achter loopt aan tegen de bovenste draagarm. Er lijkt niets verbogen te zijn. De auto is standaard uitgevoerd. de aandrijfas loopt alleen aan als de auto helemaal uitgeveerd is, dus zo hoog mogelijk op de wielen staat. Bij springen, bochten naar links en remmen zit je snel aan de maximale veerweg.
Ik heb de wielophanging losgehaald om te kijken of ik iets af kan stellen en er misschien iets niet goed zit. Alles leek in orde. Vervolgens heb ik de wielen wat negatief gezet zodat de onderkant iets naar buiten staat. Dit verhelpt ook het aanlopen niet.
Weet iemand een oplossing?
Ik dacht misschien kan ik de schokdemper een fractie korter maken maar ik kan niet vinden hoe dat moet. In de handleiding staat dat de schokdemper 47,75mm lang moet zijn, dat lijkt te kloppen. Ik zoek dus een manier om de maximale veerweg iets te verkleinen. Aan de rechterkant blijft alles vrij lopen, ook bij maximale uitslag.